Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Sjekk denne L4r5: http://mjuuugly.blogg.no/1268394758_lag_ditt_eget_ekte_va.html For og gjøre det lett: Man kan lage sitt eget vaniljesukker ved å 1)legge to myke vaniljestenger i en food processor, helle på 3/4 kilo sukker og kjøre dette en god stund. 2)Har du brukt frøene i vaniljestangen kan du putte kapselen i et stort glass og fylle på med sukker. Etter noen dager har du godt vaniljesukker Dan: Var kverulering fra meg Bland krem og egg...du får eggekrem Og jeg er ikke noe flink til og lage mat, kan lage mat...men ikke noe bedre enn andre Endret 4. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Supert. Jeg har fått det for meg at jeg har lyst til å begynne å lage ting mer fra bunnen av nemlig. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 DOS, var slik Datasjur forklarte. Good times^^ Warcraft er jo fortsatt et knallspill, det samme gjelder for Warcraft 2. Kjører du på dedikert maskin eller virtualiserer du/bruker dosbox? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Supert. Jeg har fått det for meg at jeg har lyst til å begynne å lage ting mer fra bunnen av nemlig. Det er noe som alltid er positivt, har lyst og lære meg mer om indisk mat... Har totalt hengt meg opp i visse retter. Letteste måten og få en viss person til sengs...gjøre ting i huset :!: Damer kan nekte på det, men det er og blir et faktum. Endret 4. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg har fått et kutt i armhulen. Helt uten videre. Det var ikke der for noen timer siden. Jeg har bare sitti her og nå blør jeg og det svir. o_O Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 hmm, du er en ubevist selvkutter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 DOS, var slik Datasjur forklarte. Good times^^ Warcraft er jo fortsatt et knallspill, det samme gjelder for Warcraft 2. Kjører du på dedikert maskin eller virtualiserer du/bruker dosbox? Bare mimrer over good old times. Warcraft er bedre enn oppfølgerne(teller også med wow på den) Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=tMFAYqyU0HM&feature=related *vilha* hf-transceiver. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Hva het det DOS-spillet (eller var det Amiga? ) der man skulle ta over verden med å hypnotisere folk for å få agenter. Var et våpen som het noe sånn som Persuadertron eller noe. Tidlig 90-tallspill tror jeg. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Hehe, bare jeg som tenker at det var intetsigende? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Tenker du på Syndicate? http://en.wikipedia.org/wiki/Syndicate_(video_game) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Syndicate var helt konge Det er et spill de kunne kommet med en re-make av. Endret 4. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Tenker du på Syndicate? http://en.wikipedia.org/wiki/Syndicate_(video_game) YES! Det skal prøves igjen. Syndicate var helt konge Det er et spill de kunne kommet med en re-make av. Agreed. Bare de ikke fucker opp remaken. Den må være så tro mot originalen som det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 hmm, du er en ubevist selvkutter Bah. Trodde jeg gav meg med slikt for 10 år siden. Ja ja. C'est la vie. Får bare teipe fast noe bomull og satse på at det ordner seg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Tror jeg må prøve meg på Theme hospital også igjen snart. Det var sånn smått koselig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Syndicate var direkte awesome, Lars. Man kunne være agenter og polti. og så mange kule våpen'a gitt. Har det på cd^^ Tror jeg må prøve meg på Theme hospital også igjen snart. Det var sånn smått koselig. Fikk lyst til å teste ut Z igjen jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Dagens arbeidsdag: Vente på folk bli ferdig: 3 timer. Pakke ut datautstyr: 1 time. Koble datautstyr opp i skap: 2 timer. Skru på datautstyr og gjøre innstillinger. 1 time. Stikke til restaurant med noen leverandør-kolleger: 4 timer. Badstu: 2 timer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 There is still time. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) L4r5: Hør på denne sangen Angående remaken så skulle den vært 100% lik. Bare snakk om finpussing ja. http://www.youtube.com/watch?v=63dDGuT5mEw Endret 4. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg