Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg foretrekker noveller. Eller egen fantasi. Den er virkelig awesome.

Jeg også! Jeg også! :D

Jeg har fortsatt ikke kommet over dette.

Det bor liek max 30 pplz der, og så har de plutselig 'festival' hvor fuckings Nazareth kommer!

Og selvfølgelig kan jeg ikke dra, fordi vi da har premiere på totalproduksjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du opptaksmuligheter på mobilen så kan du bruke den som diktafon så du husker dem senere.

Jeg har det, men jeg kan ikke sitte i kassa med mobiltelefon. Da kunne jeg jo likesågodt dratt opp laptopen og sitti med den.

Ha med deg en liten notatblokk og skriv det ned i stikkordsform. Du husker det bedre om du skriver det uansett om du ser på notatene eller ikke. Det er garantert tid innimellom til å rable ned et par ord, selv om det er kunder mesteparten av tida.

Lenke til kommentar

In Flames er bra, men Disturbed er bedre (selvom Disturbed er på en måte mildere enn In Flames).

Meget bra gruppe det, selv om de kunne spart seg og lage cover av Shout :!: ( eller hvordan det skrives )

Lady Gaga forøvrig håper jeg faller snart og knekker nakken sin, så mye søppel som hun lager "frysninger"...stopper der jeg.

Er rimelig enig det med Gaga ;)

Faktisk, var jeg ikke klar over at Shout var en cover låt (yupp, så informert er jeg :D)

Så etter job engang, hørte jeg sangen shout, men den virket roligere, og det var en relativt gammel man som hørte på det, så jeg gikk til han, driver du å høre på Disturbed?

Mann: Nei, er jo Genesis! :D

stryk det, var visst land of confusion han hørte på, som disturbed også har lagd cover låt av .

Lenke til kommentar

Jeg har det, men jeg kan ikke sitte i kassa med mobiltelefon. Da kunne jeg jo likesågodt dratt opp laptopen og sitti med den.

Kjøp deg en liten notatblokk, det er en diskret men fult gangbar måte å gjøre det på for de av oss som ikke ønsker å gå rundt som Dale Cooper.

Edit: I seneste laget der ja..

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

In Flames er bra, men Disturbed er bedre (selvom Disturbed er på en måte mildere enn In Flames).

Meget bra gruppe det, selv om de kunne spart seg og lage cover av Shout :!: ( eller hvordan det skrives )

Lady Gaga forøvrig håper jeg faller snart og knekker nakken sin, så mye søppel som hun lager "frysninger"...stopper der jeg.

Er rimelig enig det med Gaga ;)

Faktisk, var jeg ikke klar over at Shout var en cover låt (yupp, så informert er jeg :D)

Så etter job engang, hørte jeg sangen shout, men den virket roligere, og det var en relativt gammel man som hørte på det, så jeg gikk til han, driver du å høre på Disturbed?

Mann: Nei, er jo Genesis! :D

stryk det, var visst land of confusion han hørte på, som disturbed også har lagd cover låt av .

Er Billy Idol som har orginalen tror jeg :hmm:

Disturbed har noen meget gode tekster også :love:

Du bør forresten høre mer på dette under her :thumbup: ( hvis det faller i smak da :!:

http://www.youtube.com/watch?v=A8pBe1Zbd3Y&feature=related

Lenke til kommentar

Ha med deg en liten notatblokk og skriv det ned i stikkordsform. Du husker det bedre om du skriver det uansett om du ser på notatene eller ikke. Det er garantert tid innimellom til å rable ned et par ord, selv om det er kunder mesteparten av tida.

Kjøp deg en liten notatblokk, det er en diskret men fult gangbar måte å gjøre det på for de av oss som ikke ønsker å gå rundt som Dale Cooper.

Ja, jeg er klar over det. Jeg har en notatblokk nå, som jeg bruker ellers, men den er litt i største laget til å ha i kassa.

Lenke til kommentar

Jeg liker Nazareth.

Hvordan var det man fikk frem spill på DOS igjen?

D:spill.warcraft\play ?

Kommer ikke på. :(

D:\

cd spill

cd warcraft

warcraft.exe

elns

Jeg liker å dra en dir for å se hvilke filer og slikt jeg har liggende sånn at jeg vet hva jeg skal trykke på.

Lenke til kommentar

Smurfen: Jeg vil påstå jeg respekterer alles musikk-smak, har for guds skyld sittet i 2 døgn og hørt sputnik og annen dritt-country for han som eide kåken ble psykotisk av alt annet mente han.

Gjett hvem som ble psykotisk :hrm:

Så Sputnik og svenske danseband....da går jeg:P

Og for og sette et kjempe-punktum på det så henter jeg inn Techno-Viking:

http://www.youtube.com/watch?v=hjZLrdcst5k&feature=related

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hvordan var det man fikk frem spill på DOS igjen?

D:spill.warcraft\play ?

Kommer ikke på. :(

DOS eller cmd?

DOS, var slik Datasjur forklarte. Good times^^

Lenke til kommentar

Vaniljekrem:

2 eggeplommer

3/4 dl sukker

1/2 dl hvetemel

2 dl melk

2 ts vaniljesukker

Visp eggeplommer og sukker. Rør i melet.

Hell i den kokende melken i en tynn stråle mens du visper.

Ha i vaniljesukker.

Varm opp til kokepunktet, men kremen må ikke koke. Rør hele tiden.

Avkjøl kasserollen i kaldt vann.

L4r5 suger på og forklare:P

Eller så kan du kjøpe ferdig vanilijekrem.

Men lager man selv med ekte vanilje så er såklart det best:)

inni svarte helvettes linker da.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Fluesopp: Du som har godt på matskole og faenskap... Hvordan lager man sånn gul krem til skoleboller fra bunnen av? Jeg fikk lyst til å prøve det i morra.

Egg og krem?

Lenke til kommentar

Vaniljekrem:

2 eggeplommer

3/4 dl sukker

1/2 dl hvetemel

2 dl melk

2 ts vaniljesukker

Visp eggeplommer og sukker. Rør i melet.

Hell i den kokende melken i en tynn stråle mens du visper.

Ha i vaniljesukker.

Varm opp til kokepunktet, men kremen må ikke koke. Rør hele tiden.

Avkjøl kasserollen i kaldt vann.

L4r5, suger på og forklare:P

Eller så kan du kjøpe ferdig vanilijekrem.

Men lager man selv med ekte vanilje så er såklart det best:)

Smertelig tusen takk.

(La forresten et meget viktig komma inn i innlegget ditt. :p )

Med fare for å gjøre om dette til matprat.no; Er det enkelt å lage vaniljesukker selv?

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Dan: litt mer enn det :tease:

Nja, er vel straight on egentlig.

Men hey, jeg kan ta feil.^^

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...