Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hørt litt på Bullet For My Valentine, og hører på Breaking Benjamin. Får vel sjekke ut From First To last i morgen ;)

 

 

A7X har jo forandret seg bittelitt fra det første til det nyeste albumet. Og det nyeste mener jeg er det dårligste. Men det var liksom ikke et skikkelig album. Er derfor spent på det som kommer i år. Iom at det skal bli mere "heavy", noe jeg virkelig håper på.

 

Og jeg liker det andre albumet best, og det første på tredje plass, og de to nyeste på siste.

Det er en screamo-tråd i Musikkforumet.
Lenke til kommentar

(...) Og jeg er ikke fan av eldre Metal band :ohmy:

Jeg er ingen detektiv, men jeg tror jeg har funnet roten til problemet.

:whistle:

 

Kan ikke si jeg har hørt så mye, men det jeg har hørt liker jeg ikke så godt. Det er noe med vokalen :ermm:

 

Matthew Sanders/M. Shadows har en litt sær sangstemme, og stemmen når han synger vanlig i Second Heartbeat liker jeg VELDIG :whistle:

Lenke til kommentar

Btw Datasmurf, 27604 plays på Coca Cola Christmas? Respekt!

Må bare spørre deg, hvordan har du klart å høre på de få sangene så sinnsykt mange ganger uten å bli drittlei?

Lett. Hadde låta på repeat fra 00:01 01.12.2006 til 23:59 24.12.2006.

 

Jeg blir aldri lei låta. Men det merkelige er at den ikke blir scrobbla lenger, selv om jeg har gjentatt featen årlig siden 2006, har den ikke økt i antall plays. o_O

Lenke til kommentar

Enig i at A7X suger rass. Håpløst å høre på. Hører heller MCR en hel dag enn et par sanger av A7X.

 

Og regner med at du har hørt litt forskjellig? :ohmy:

 

The Art of Subconsious Illusion og Dear God er jo helt forskjellige sjangre.

Jeg har hørt en god del forskjellig ja. Last.fm-en min klarer ikke å få deg til å skjønne brøkdelen av det jeg har hørt en gang.

Lenke til kommentar

Btw Datasmurf, 27604 plays på Coca Cola Christmas? Respekt!

Må bare spørre deg, hvordan har du klart å høre på de få sangene så sinnsykt mange ganger uten å bli drittlei?

Lett. Hadde låta på repeat fra 00:01 01.12.2006 til 23:59 24.12.2006.

 

Jeg blir aldri lei låta. Men det merkelige er at den ikke blir scrobbla lenger, selv om jeg har gjentatt featen årlig siden 2006, har den ikke økt i antall plays. o_O

Hehe, jeg er imponert. Skal huske å sjekke den ut neste jul. Har egentlig aldri hørt noe særlig på den, bortsett fra når reklamen går på TV2.

Lenke til kommentar

Jeg holdt på å bli kasta ut fra kollektivet jeg bodde i da jeg prøvde det ene året.

Etter 4 dager kom huseieren og trua med å kaste meg ut om jeg ikke sporentreks skiftet sang.

 

Passiv aggresjon elns fra de jeg bodde med. De kunne jo bare sagt fra, så hadde jeg skifta låt eller skrudd ned volumet. Men neida, de gikk rett til huseieren. -_-

Lenke til kommentar

Le Professeur: Kunne vært verre, men synes de progga riffene ikke har noe der å gjøre. Dessuten synes jeg det går altfor sakte til death å være, pluss den megakjipe akustiske delen som er totalt unødvendig.

 

e:Men hey, jeg har tulla nok her nå. Om du vil diskutere er vel metaltråden mer riktig

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Enig i at A7X suger rass. Håpløst å høre på. Hører heller MCR en hel dag enn et par sanger av A7X.

 

Og regner med at du har hørt litt forskjellig? :ohmy:

 

The Art of Subconsious Illusion og Dear God er jo helt forskjellige sjangre.

Jeg har hørt en god del forskjellig ja. Last.fm-en min klarer ikke å få deg til å skjønne brøkdelen av det jeg har hørt en gang.

 

Forskjellig Avenged Sevenfold mener jeg. På Last.fm'en din har du bare spilt en av sangene to ganger.

Lenke til kommentar

Nok Opeth nå, du vokser det av deg om noen år lille venn.

Hehe, skal innrømme at jeg er ganske lei av dem. Har ikke hørt på dem på lenge. Men for noen måneder siden var de alt jeg hørte på. Min absolutte favoritt innen Metal nå er nok Windir. Arntor er et latterlig bra album.

 

Men nå for tiden går det mest i 60-/70-talls rock/folk. Led Zeppelin, Jimi Hendrix, The Rolling Stones, Pink Floyd, Simon & Garfunkel, Bob Dylan, The Beatles osv.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Liker hvordan enkelt amerikanere tror at sosialisme er det samme som fascisme, kommunisme og noen ganger Hitler (ja noen sier Hitler, ikke Nazismen).

 

Selvsagt kommunismen er et videre "stadium" for sosialisme, men blir litt feil å si det er helt det samme :p

 

jaja, men så er de det samme folket som sier at sosialisme suger når de står på offentlig fortau, og går på offentlig biblioteker osv.

Lenke til kommentar

Enig i at A7X suger rass. Håpløst å høre på. Hører heller MCR en hel dag enn et par sanger av A7X.

 

Og regner med at du har hørt litt forskjellig? :ohmy:

 

The Art of Subconsious Illusion og Dear God er jo helt forskjellige sjangre.

Jeg har hørt en god del forskjellig ja. Last.fm-en min klarer ikke å få deg til å skjønne brøkdelen av det jeg har hørt en gang.

 

Forskjellig Avenged Sevenfold mener jeg. På Last.fm'en din har du bare spilt en av sangene to ganger.

Ah, ja, men jeg har en minstesøster som digger / digga dem, så jeg har hørt nok fra henne.

Samt noen kompiser som er besatt.

 

Jeg har fått diskografien deres spilt mot min vilje mer enn én gang.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...