Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror nok Panic! At The Disco hadde passet dere metal fans her inne ypperlig.

Jeg har sett dem live! Eller ... Jeg så fem minutter og gikk. Fikk høre at de hadde supershow med pyroteknikk og akrobater. Det var noen gutter som sto og spilte akustisk-elektrisk gitar.
Lenke til kommentar

Mastodon er fantastisk. Er glad over at jeg har fått sett dem live, selv om jeg setter mest pris på det i ettertid. Kan anbefale Tool også. Mye av det nye er mer prog rock, men en del fra de eldre skivene er metal. Ligner en del på Mastodon.

Lenke til kommentar

Mastodon er fantastisk. Er glad over at jeg har fått sett dem live, selv om jeg setter mest pris på det i ettertid. Kan anbefale Tool også. Mye av det nye er mer prog rock, men en del fra de eldre skivene er metal. Ligner en del på Mastodon.

 

veldig enig med deg ang Mastodon! Tool er også fantastisk!

Lenke til kommentar

Please, har blitt tråkket på å hatet nok pga det bandet.

 

Hva har folkene har inne imot nu-metal og nyere band?

 

Og da kan jeg vel spørre igjen, hvis Avenged Sevenfold er sugent, hva er bra da? Og jeg er ikke fan av eldre Metal band :ohmy:

Hvis du liker A7x? Da synes jeg du skal høre på Breaking Benjamin og From First to Last, egentlig.

 

Eller Bullet for My Valentine! De må jo være straight up your ally. Forøvrig blir det feil på så mange måter å kalle dem metal at jeg blir deprimert.

Har hørt litt på Bullet For My Valentine, og hører på Breaking Benjamin. Får vel sjekke ut From First To last i morgen ;)

 

 

A7X har jo forandret seg bittelitt fra det første til det nyeste albumet. Og det nyeste mener jeg er det dårligste. Men det var liksom ikke et skikkelig album. Er derfor spent på det som kommer i år. Iom at det skal bli mere "heavy", noe jeg virkelig håper på.

 

Og jeg liker det andre albumet best, og det første på tredje plass, og de to nyeste på siste.

Lenke til kommentar

Svensk MeloDeath er hat! Er jo akkurat på samme nivå som Avenged Sevenfold

Nå er du helt på villspor! :p Hørte du låta jeg linket til? Herlig blanding av MeloDeath og Trash.

 

Nei, jeg er ikke på villspor! Hør heller på noe ordentlig rein death enn en sånn ekkel sammensetning.

 

Pettern: Jeg er veldig åpensinnet, liker de fleste sjangre

Lenke til kommentar

Jeg tror nok Panic! At The Disco hadde passet dere metal fans her inne ypperlig.

Jeg har sett dem live! Eller ... Jeg så fem minutter og gikk. Fikk høre at de hadde supershow med pyroteknikk og akrobater. Det var noen gutter som sto og spilte akustisk-elektrisk gitar.

Overasker meg ikke. Hadde de ikke pyntet seg engang?

 

 

Men fengende, det er det.

Lenke til kommentar

Svensk MeloDeath er hat! Er jo akkurat på samme nivå som Avenged Sevenfold

Nå er du helt på villspor! :p Hørte du låta jeg linket til? Herlig blanding av MeloDeath og Trash.

 

Nei, jeg er ikke på villspor! Hør heller på noe ordentlig rein death enn en sånn ekkel sammensetning.

 

Pettern: Jeg er veldig åpensinnet, liker de fleste sjangre

Hva med Opeth, liker du dem?

Lenke til kommentar

Svensk MeloDeath er hat! Er jo akkurat på samme nivå som Avenged Sevenfold

Nå er du helt på villspor! :p Hørte du låta jeg linket til? Herlig blanding av MeloDeath og Trash.

 

Nei, jeg er ikke på villspor! Hør heller på noe ordentlig rein death enn en sånn ekkel sammensetning.

 

Pettern: Jeg er veldig åpensinnet, liker de fleste sjangre

 

Flott å høre! er litt fint at alle ikke liker det samme heller tenk hvor fult det hadde vert på alle konsertene da!

 

Mye awesome Death metal der ute ja!

Lenke til kommentar

Svensk MeloDeath er hat! Er jo akkurat på samme nivå som Avenged Sevenfold

Nå er du helt på villspor! :p Hørte du låta jeg linket til? Herlig blanding av MeloDeath og Trash.

 

Nei, jeg er ikke på villspor! Hør heller på noe ordentlig rein death enn en sånn ekkel sammensetning.

 

Pettern: Jeg er veldig åpensinnet, liker de fleste sjangre

Hva med Opeth, liker du dem?

 

Nei, uheldigvis plukket jeg opp Blackwater Park på platekompaniet en gang. Den kan du få av meg om du kommer å henter den. Møkkaskive

Lenke til kommentar

Btw Datasmurf, 27604 plays på Coca Cola Christmas? Respekt!

Må bare spørre deg, hvordan har du klart å høre på de få sangene så sinnsykt mange ganger uten å bli drittlei?

 

Edit: Vowels: har allerede albumet, men ellers takk. Er forresten helt ufattelig uenig med deg akkurat der.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Altså hva folk liker er veldig individuelt så nytter aldri å diskutere det. Jeg hører en del på ting som går under kategorien nu-metal så skal ikke uttale meg om hva som suger å ikke gjør det, alt kommer på humøret og dagsformen

 

Egentlig ganske enig der! Blir litt håpløst å diskutere musikksmak, men synes det er spennende å diskutere musikk i seg selv, og å høre hva andre liker. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...