Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jeg helt enig i liker veldig dårlig at In flames har blitt mainstream for det preger musikken veldig, på en negativ måte imo.

men vil si at det er veldig forskjell på listemetal og lady gaga ish musikk.

Endret av Petter
Lenke til kommentar

Jeg trodde det var tabu blant metallinteresserte å høre på In Flames, COB, Dimmu mfl. Om man skal nevne det i offentligheten går det vel til nøds om man sverger på at man bare hører på de tidligste utgivelsene og at det hele bare er et midlertidig tilbakefall drevet av nostalgi og lite annet.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

A7X er Avenged Sevenfold. Ikke verdt å kaste bort øre-tid på.

Please, har blitt tråkket på å hatet nok pga det bandet.

Hva har folkene har inne imot nu-metal og nyere band?

Og da kan jeg vel spørre igjen, hvis Avenged Sevenfold er sugent, hva er bra da? Og jeg er ikke fan av eldre Metal band :ohmy:

Lenke til kommentar

Og da kan jeg vel spørre igjen, hvis Avenged Sevenfold er sugent, hva er bra da? Og jeg er ikke fan av eldre Metal band :ohmy:

Hvis du liker A7x? Da synes jeg du skal høre på Breaking Benjamin og From First to Last, egentlig.

Eller Bullet for My Valentine! De må jo være straight up your ally. Forøvrig blir det feil på så mange måter å kalle dem metal at jeg blir deprimert.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

A7X er Avenged Sevenfold. Ikke verdt å kaste bort øre-tid på.

Avenged Sevenfold suger rass. Vil du ha bra metal, sjekk ut Opeth, At The Gates, Windir og Mastodon. Fire vidt forskjellige band, men alle er knallbra.

http://www.youtube.com/watch?v=SF0U77bm9mc

Svensk MeloDeath på sitt beste.

Lenke til kommentar

A7X har noen godlåter, ellers er de ganske kjipe. Men A7X er vel ikke nu-metal? I såfall har jeg fortstått feil, for i mine øyne så er det band som Linkin Park som er nu-metal. Linkin Park har forøvrig gått fra å bli noen kule skrikhalser til en gjeng pusekatter. :(

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Altså hva folk liker er veldig individuelt så nytter aldri å diskutere det. Jeg hører en del på ting som går under kategorien nu-metal så skal ikke uttale meg om hva som suger å ikke gjør det, alt kommer på humøret og dagsformen

Endret av Petter
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...