Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Fikk meldig av kamerat, bygdefylla o kveld Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Fikk meldig av kamerat, bygdefylla o kveld Skal du på fylla ? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Skal du på fylla ? Ser sånn ut Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Skal du på fylla ? Ser sånn ut Slakkern skal ut, lykke til.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Oo Hva er det jeg ser, Mikkel? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Slakkern skal ut, lykke til.. Vet ikke om det blir noe men tror det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 "Dududuum duduum dubadubaduuubarum badubaduubarubarubarum" Dag må jeg få prøve å komme meg i seng tidligere en i går. Må slutte å være avhengi av x antall kopper kaffe fordi en ikke sover ordentlig om natta Ut å feste jah...var det en skulle ha gjort. Dog, mitt sosiale nettverk har forsvunnet i det siste og jah.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Når får vi nye smilier på forumet? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Slakkern skal ut, lykke til.. Vet ikke om det blir noe men tror det Må du snakke med mora di først elns ? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Vi kan få alle disse! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor \o/ Hjelpe og trøste Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Må du snakke med mora di først elns ? Nei, jeg må få snakket med de infødte Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Når får vi nye smilier på forumet? Nei du kan så si.. Lag en post og kom med seriøse forslag så kan det hende at du blir hørt Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 OoHva er det jeg ser, Mikkel? Jeg vet, det er sykt Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 skjer i de tusen forumhjem i dag da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Must... stop... surfing... IRC-quotes... Can't... breathe... Razer: Shit..DS is coming.. TriSpear: how do you know? Wicked_Sword: The annoying n00b f00? Razer: He just signed onto AIM.. EnergyWave: yeah...the kid who sucks at being a sader.. Wicked_Sword: Shit shit shit Razer: Hide!! * Razer is now known as Razer[Away] * DevilsGrace is now known as DevilsGrace[Out] * Wicked_Sword is now known as WS[Away] * TriSpear is now known as Tri[Gone] * Hampton is now known as Hampton[bbl] * EnergyWave is now known as EnergyWave[afk] * _Godly_Strike_ is now known as GS[bbiab] Razer[Away]: >.> * DarkShadows has joined #Saders DarkShadows: hey evry1 DarkShadows: n e 1 wanna play w/ me DarkShadows: dam..no 1 here.. * DarkShadows has Quit(Quit: User Exited) Razer[Away]: w00t! WS[Away]: I kinda feel bad for him..Now...He just got ditched by an entire channel... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg vet, det er sykt Nei. Det er som forventa. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Spiller inn lørdagen med Led Zeppelin - Good times, bad times. Ah, this is the good times Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er den " " egentlig bare en som tenker? Doesn't seem like it. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 skjer i de tusen forumhjem i dag da? Leser på bash.org ^^ http://bash.org/?top Genialt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg