Datasmurf Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Vi bygger hus for kjærlighet og vennskap ... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Hva er greia med å liste opp arbeidssteder i signaturen sin? Sikkert bare stolt over å ha fått seg jobb. Ye apropos det... Her om dagen fikk jeg så og si drømmejobben. Handler om salg og utleie av privatjet`er til de styrtrike. En tur til Bergen t/r koster vel GODT over det SAS ligger på Eget fly med ubegrenset tilgang til champagne og hummer er ikke å forakte. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Hva er greia med å liste opp arbeidssteder i signaturen sin? Sikkert bare stolt over å ha fått seg jobb. Ye apropos det... Her om dagen fikk jeg så og si drømmejobben. Handler om salg og utleie av privatjet`er til de styrtrike. En tur til Bergen t/r koster vel GODT over det SAS ligger på Eget fly med ubegrenset tilgang til champagne og hummer er ikke å forakte. Gratulerer. Hvordan fikk du den jobben? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Hva er greia med å liste opp arbeidssteder i signaturen sin? Sikkert bare stolt over å ha fått seg jobb. Ye apropos det... Her om dagen fikk jeg så og si drømmejobben. Handler om salg og utleie av privatjet`er til de styrtrike. En tur til Bergen t/r koster vel GODT over det SAS ligger på Eget fly med ubegrenset tilgang til champagne og hummer er ikke å forakte. Gratulerer. Hvordan fikk du den jobben? Jeg spurte om de trengte flere til å drive med salg der ettersom de har ekspandert veldig med årene. De har nå kjøpt inn flere fly sånn at fiffene kan dra til USA og Asia på ferie eller business. Jeg skal i starten i all hovedsak bestille det perifere på reisen deres (f.eks om de vil bli hentet med limousin i Dubai, om de vil bo på det syvstjerners hotellet i Dubai og hva slags mat de skal spise på flyet). Jeg må skrive under en taushetskontrakt pga det er så mange internasjonale og nasjonale kjendiser som kommer. Alt fra næringslivsfolk til rockestjerner. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 L4r5: Du er jo søt da Æsj. Jeg vil ikke være søt. Jeg vil mye heller være heit og mystifistisk. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 L4r5: Du er jo søt da Æsj. Jeg vil ikke være søt. Jeg vil mye heller være heit og mystifistisk. Høy og mørk? lol'd Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Hva er greia med å liste opp arbeidssteder i signaturen sin? Sikkert bare stolt over å ha fått seg jobb. Ye apropos det... Her om dagen fikk jeg så og si drømmejobben. Handler om salg og utleie av privatjet`er til de styrtrike. En tur til Bergen t/r koster vel GODT over det SAS ligger på Eget fly med ubegrenset tilgang til champagne og hummer er ikke å forakte. Gratulerer. Hvordan fikk du den jobben? Jeg spurte om de trengte flere til å drive med salg der ettersom de har ekspandert veldig med årene. De har nå kjøpt inn flere fly sånn at fiffene kan dra til USA og Asia på ferie eller business. Jeg skal i starten i all hovedsak bestille det perifere på reisen deres (f.eks om de vil bli hentet med limousin i Dubai, om de vil bo på det syvstjerners hotellet i Dubai og hva slags mat de skal spise på flyet). Jeg må skrive under en taushetskontrakt pga det er så mange internasjonale og nasjonale kjendiser som kommer. Alt fra næringslivsfolk til rockestjerner. Høres ut som en veldig trivel jobb. Hvordan utdanning måtte du ha for å få den slags type jobb? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 L4r5: Du er jo søt da Æsj. Jeg vil ikke være søt. Jeg vil mye heller være heit og mystifistisk. Du er heit og mystifistisk i mine øyne. ;D Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Kos deg med besøket Da var jeg online, en annen venn ble også med. Utrolig kos! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg savner kjæresten min Iste er godt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Må si jeg liker det nye albumet til Cyaneed. ^^ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Deadspace, Taco og god kompis på besøk Life is all goooood. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Hvem i all verden vil bli smitta med aids? oO http://www.somethingawful.com/d/weekend-web/bareback-exchange.php 227392 plays since 2 Aug 2004 Dette var faktisk så sykt at jeg velger å sitere meg selv for å poste det igjen. NMS, NWS etc. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Må si jeg liker det nye albumet til Cyaneed. ^^ Må si jeg ikke liker Cyaneed 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 nå hakke jeg hørt på kaizers orchestra på en god stund så det var nice igjen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg vurderer å ta meg en tur til Voss nå til sommeren for å besøke slekt og whatnot, og Voss og Bergen er ikke så langt fra hverandre. Forumtreff i Bergen anyone? Bergen er kos. Hvis en får anlending i løpet av sommeren så blir en kanskje til å besøke regnbyen og brodern som bor der siden han ikke skal nordover i sommer. Ikke sikkert jeg skal nordover heller en gang...ting er faen meg usikkert for tiden O.o Gått i byen i hele 5 timer i dag. Nå setter jeg meg foran xboxen resten av dagen Hva gjorde du travende 5 timer i hovedstaden? Dagen har blitt brukt til å irritere seg over at jeg ikke var her i går Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Må si jeg liker det nye albumet til Cyaneed. ^^ Må si jeg ikke liker Cyaneed Hva er nå galt med Cyaneed? God, nord-norsk musikk. Mange ganger bedre enn f.eks. The Blacksheeps. Kan riktignok ikke måle seg med Kaizers, men kan absolutt måle seg med mye annen bra rock og punk. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 På hjul med Dag Otto er et knallprogram! 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Omnomnom! Pizza var godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg