Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Også stemt :thumbup:

 

Romis: Det er den eneste tingen som hjelper faktisk, all kontakt med madammen er veldig beroligende på meg.

Og jeg må egentlig bli flinkere til og si ja til massasje...noe hun spør om titt og ofte.

 

Saken er misbruk i barndom Romis som jeg absolutt ikke har fått jobbet med utenom det jeg har gjort selv.

 

FVL: Det er mye arbeid i det, vi kan foreks. starte med og stoppe overgrep imot visse mennesker og ikke støtte det.

Så lenge det er urettferdighet så kommer terrorismen til og være her.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som kan hjelpe meg:

 

hvordan kan internasjonalt samarbeid forhindre og eventuelt snu terrorisme?

Det kan ikke det. Det er umulig å forhindre terrorisme. Og å snu terrorisme har vi jo allerede gjort. Tenk på alle terroristhandlingene amerikanske soldater har gjort i sine okkupasjonsområder. (Abu Ghraib f.eks.)
Lenke til kommentar

Jeg skjønner, skal ikke grave noe dypere enn det. Får håpe filmene hjelper dere like mye som det har hjulpet meg. Brukte gjerne 1-2 timer på å sovne før, nå bruker jeg 10 minutter, noe som er en dramatisk forbedring.

 

Du graver ikke, så ikke tenk på det :)

Jeg ser på det som og dele erfaringer samt lære nye ting :thumbup:

 

 

"hjemmelaget" Tikimasala med ekte nanbrød så er ufattelig digg :love:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Må bare gni det inn at det har ikke snødd i Bergen i dag, og jeg har sittet lunt og godt i sola utenfor her og spist is <3

Så værrapporten løy ikke. :hmm: Forresten sol på Stathelle. Mye vind, da.

Her har det heldigvis ikek blåst noe særlig. Litt da, men det gjør ikke noe. Har en sånn fin, lun krok her hvor ingen vind kommer til. Har sitti og kosa oss der en times tid eller noe nå.
Lenke til kommentar

Sitter å venter på at en venn skal komme over, har gått til vinduet 40 ganger i løpet av de siste 30 minuttene, må stoppe det.

 

Må bare gni det inn at det har ikke snødd i Bergen i dag, og jeg har sittet lunt og godt i sola utenfor her og spist is <3

Så værrapporten løy ikke. :hmm: Forresten sol på Stathelle. Mye vind, da.

Her har det heldigvis ikek blåst noe særlig. Litt da, men det gjør ikke noe. Har en sånn fin, lun krok her hvor ingen vind kommer til. Har sitti og kosa oss der en times tid eller noe nå.

 

Er du fortsatt i Langesund?

 

Edit:

 

Utrolig så mye jeg har blitt kjent med folk etter jeg begynte å poste i denne tråden, nærmer meg vel snart 350. ( får vel håpe det )

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Det var veldig snilt sagt, Amanita.

Forresten, blir litt kronglete å kalle deg Amanita hele tiden, har du et navn?

Du kan kalle han Fluesopp. Amanita Muscaria er det latinske navnet på fluesopp.

+ han brukte Fluesopp før.

 

edit: Han brukte det som visningsnavn altså. Han brukte ikke fluesopp som i å "bruke fluesopp".

 

edit2: Det kan forresten hende han har gjort det også. Det veit jeg strengt tatt ikke noe om.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Det var veldig snilt sagt, Amanita.

Forresten, blir litt kronglete å kalle deg Amanita hele tiden, har du et navn?

 

 

På forumet så kaller de som "kjenner" meg for Soppen eller JG( heter Jan Gunnar ) :)

 

Som L4r5 sa over så kalte jeg meg Fluesopp før, frem til det kom en som kalte seg fluesoppen. Da måtte jeg skifte :p

 

Har prøvd fluesopp, men er noe jeg holder meg laaaaangt unna nå.

Er det noe som tar knekken på nyrene så er det der.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...