Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Amanita Muscaria

Noe nytt om søvnparalysen?

Hva har skjedd?

Det har vel ikke skjedd noe spesiellt, bare sendte han et par videor på youtube ang. søvnparalyse.

*Stolt over å endelig bli kjent med noen på forumet, etter 3 år.* (Vel, har blitt kjent med en annen person, men det er alt.)

Regne?

Jeg synes det er fint slik som det er nå jeg. Sol og 10 varme :)

Helt enig med deg, kunne ikke vært bedre vær. Kunne spart meg for all den vinden, da.

Endret av Romis
Lenke til kommentar

@Amanita Muscaria

Hva har skjedd?

Det har vel ikke skjedd noe spesiellt, bare sendte han et par videor på youtube ang. søvnparalyse.

*Stolt over å endelig bli kjent med noen på forumet, etter 3 år.* (Vel, har blitt kjent med en annen person, men det er alt.)

Åja, fascinerende saker :)

Lenke til kommentar

@Aleks

Hvis jeg ikke husker feil, var vel du der når vi diskuterte det? Avataren din er jo klistra på hver eneste tråd jeg besøker på forumet. Nesten

Husker det var en samtale om det for litt siden med en spennende video ja. Moro at du kjenner igjen avataret mitt da :D

Lenke til kommentar

@Amanita Muscaria

Hyggelig at du spør :yes:

Hun har slitt slik med migrene siste tiden at når hun først har fått sove så har det vært utmattelse som har vært omtrent grunnen samt anfalls-medisinen.

Men hun ble veldig glad for linkene :thumbup:

Aleks: Det handler om at min samboer sliter med søvnparalyse, tenk på at du har mareritt og du våkner når du detter utfor et stup.

Hun våkner ikke for og si det slik.

Du blir paralysert, men Romis sendte noen linker som han ville vi skulle se på:)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

@Amanita Muscaria

Hyggelig at du spør :yes:

Hun har slitt slik med migrene siste tiden at når hun først har fått sove så har det vært utmattelse som har vært omtrent grunnen samt anfalls-medisinen.

Men hun ble veldig glad for linkene :thumbup:

Dumt at det ikke hjalp, hadde håpet det kunne løst noen problemer.

@Aleks

Hvis jeg ikke husker feil, var vel du der når vi diskuterte det? Avataren din er jo klistra på hver eneste tråd jeg besøker på forumet. Nesten

Husker det var en samtale om det for litt siden med en spennende video ja. Moro at du kjenner igjen avataret mitt da :D

Avataren din er veldig lett igjenkjennelig, noe som er en bra ting. :)

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Aleks: Det handler om at min samboer sliter med søvnparalyse, tenk på at du har mareritt og du våkner når du detter utfor et stup.

Hun våkner ikke for og si det slik.

Du blir paralysert, men Romis sendte noen linker som han ville vi skulle se på:)

Åja, huff da. Høres ikke greit ut i det hele tatt. Prøvd å søke profesjonell hjelp?

Lenke til kommentar

neinei, du må ikke si at det ikke hjalp.

Hun har ikke fått satt seg ned med det ennå :no: pga. migrenen.

Men "perioden" ( perioden trigger migrenen ) er over nå, så satser på at vi setter oss ned og ser på det i uka her:)

Og uansett om det kommer til og hjelpe eller ikke så må man jo prøve tenker jeg. :yes:

Åja, hun har ikke sett dem enda, nei. Vi får krysse fingrene for at det kommer til å forbedre situasjonen litt. Det kan i hvertfall ikke gjøre det noe verre! Helt enig i at det er verdt å prøve.

Lenke til kommentar

Ja, men hun har på som det så fint heter falt imellom 2 stoler.

Vi begge sliter med søvnen pga. traumer.

Men hun reagerer med mareritt som hun ikke klarer og våkne, jeg våkner av at jeg sprutgriner.

Så vi begge kan ha nytten av det Romis har fortalt meg på våres måter.

Jeg håper og kunne lære meg og slappe av bedre, det er noe jeg ikke kan.

Når man får muskelkramper får at man går så mye spent så bør man gjøre noe :!:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Også stemt. :)

Ja, men hun har på som det så fint heter falt imellom 2 stoler.

Vi begge sliter med søvnen pga. traumer.

Men hun reagerer med mareritt som hun ikke klarer og våkne, jeg våkner av at jeg sprutgriner.

Så vi begge kan ha nytten av det Romis har fortalt meg på våres måter.

Jeg håper og kunne lære meg og slappe av bedre, det er noe jeg ikke kan.

Når man får muskelkramper får at man går så mye spent så bør man gjøre noe :!:

Har du prøvd å tatt en avslappende massasje med kona di? Kanskje hvis du slapper av og ikke tenker på andre ting, så hjelper det. Kan jo hende problemet er relatert til stress. Ikke vet jeg. ( Nå har ikke jeg så veldig mye informasjon om saken heller, da. )

Endret av Romis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...