Jann - Ove Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Huff. En av hundene våre jaget katten min opp i et tre. Ikke gøy, spesielt når man vet at det skal til så lite før det går hardt ut over katten. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Nå kan heldigvis katter forsvare seg ganske bra. Dina skyr dem i hvertfall som pesten hvis de ikke lar seg skremme av litt bjeffing. Endret 4. mai 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Virma kan bli klønt så ille på snuten at det blør, uten at hun bryr seg, bare hun får stirre på katten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Faen som jeg feiler med søvn nå for tiden da. :| Nettopp våkna. Faenskap! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Satt på verandaen i 20 pluss grader i går, i dag snør det .. WTF WTF ?!! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 NETTOPP det jeg óg sa da jeg gikk ut døra i dag. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Her var det sol i hele dag og nå snør det . VI SKYLDER PÅ ISLAND! TATERE SOM ØDELEGGER SOMMERN! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Her var det sol i hele dag og nå snør det . VI SKYLDER PÅ ISLAND! TATERE SOM ØDELEGGER SOMMERN! vi klager på islendingen i klassen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Det snør det snør.... jaja, give me a lemon and i make some juice :!: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Fy faen. Det bla laglaust godt å få satt opp resten av sofaen. Ser mer koselig og lunt ut her nå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Her lengere sør har vi funnet en smart forsvarsmekanisme mot Island så vi har fin sol Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Så lenge det ikke blir mongoaske nå de neste 6 dagene så er jeg egentlig halveis glad i Isfail Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Det snør det snør.... jaja, give me a lemon and i make some juice :!: det er jo 14 grader. ikke snø Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Her lengere sør har vi funnet en smart forsvarsmekanisme mot Island så vi har fin sol Snødde her idag også. så Nei Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) når jeg våknet her jeg bor SÅ VAR DET HVITT OVER ALT, så ikke prøv deg med "det er 14 grader sagt med fisefin blond stemme som har fått noe stort trykt opp i en viss plass"-opplegget ditt Endret 4. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Her lengere sør har vi funnet en smart forsvarsmekanisme mot Island så vi har fin sol Snødde her idag også. så Nei Our defences har broken Shiiiit! Her har det hvertfall ikke snødd som jeg har fått med meg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg