Sameboe Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Skulle jeg hatt Zelda tattoo hadde jeg tattoert ugla fra OOT Hahahaha! DO IT! http://www.youtube.com/watch?v=M8R0biN_OWk Endret 4. mai 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Blir vel aldri helt ferdig uansett så bare å ta livet med ro imo. Gerudo Valley sangen er awesome! Endret 4. mai 2010 av Petter Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Man bruker opp plassen på armen til slutt, Petter, så jeg er nok ferdig før året er omme uansett. Så begynner jeg på enten chestpiece, noe på leggen min, eller den andre armen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Zelda fans: http://www.zeldauniverse.net ELSK DET! Du kan laste ned ALT av musikk der og. 1 Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Ein fordel med å ikkje vera på jobb heile dagen og høyre på radio fins det, og i mitt tilfelle er det at eg har sluppe unna russesongen i år. Det set eg enorm pris på! Nyleg returnert frå tannlegen, einaste holet som står att no, er det i lommeboka mi. Syns det er urettferdig at tennene ikkje får gratis-service, som resten av kroppen. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 hehe, jeg tuller som sagt bare Tror nok jeg aldri kommer til å få meg en tatovering uansett. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Er jo litt rart ja siden vi betaler skatt og slikt Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Kos og klem til førstemann som dropper innom skolen min med dyne og pute. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Er jo litt rart ja siden vi betaler skatt og slikt wut? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Kos og klem til førstemann som dropper innom skolen min med dyne og pute. *komme innom* 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Skulle jeg hatt Zelda tattoo hadde jeg tattoert ugla fra OOT Jeg tror jeg ville skaffet meg en av Zora Kongen fra OOT over hele ryggen Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Guise! Jeg skal lage kaffe, men har glemt hvor mye kaffepulver det er per kopp... anyone? Endret 4. mai 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Om det er snakk om pulverkaffe tar jeg en toppet spiseskje Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Vowels, det er pulverkaffe ja Fant ut av det nå Kaffen kokar nu Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 (...) det er pulverkaffe ja Kaffen kokar nu (...) Litt uheldig formulering, eller koker du pulverkaffe? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Fyller opp trakteren med vann jeg og filteret HELT fult da blir det bra 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg