Eplefe Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Shit, folk i Norge drikker ikke skikkelig iskaffe. Folk i klassen min tror Tine-bullshittet er iskaffe. Nå fikk jeg forøvrig lyst på iskaffe, så jeg slenger ut en oppskrift til de som vil smake skikkelig iskaffe. Du trenger: 1 stykk blender som er sterk nok til å knuse is Espresso (pulverespresso funker, ekte espresso er bedre) Melk (lett eller hel, du velger selv) Sjokoladesaus/karamellsaus Sukker, hvis du har en helt ekstremt sweet-tooth. Gjør dette: Frys ned espresso i isterningposer eller isterningformer, la det ligge over natten. Putt isbitene i blenderen, pøs på med sjokoladesaus/karamellsaus etter smak (jeg pleier å sørge for at det er saus på alle isbitene, men er ikke nazi på at de skal være dekket eller noe, hvis jeg føler for en mindre søt smak putter jeg bare litt saus på alle isbitene og putter i noen biter med mørk sjokolade eller eventuelt melkesjokolade om jeg vil ha litt mildere smak). Hell melk på til de øverste isbitene. Kjør blenderen til isbitene er skikkelig knust, hell på mer melk hvis den er tykkere enn du foretrekker. Hell i høye glass, og hell litt sjokoladesaus oppå for dekorasjon og nom. Nyt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Artig og få PM av elever som også er forumbrukere Tipper brorparten av dem ber om å få untak satt på brannmuren for nettopp deres pc. Har hatt noen av de, men ikke på forumet 1 Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Eg angrar meg grøn fordi eg trykka på spoileren til Eple... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Ble litt småkvalm, jeg. Det der minner mer om en dessert. Kan sikkert være godt etter et passende måltid men. Jeg har smakt ordentlig iskaffe, var ikke noe særlig for meg faktisk. Endret 4. mai 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Shit, folk i Norge drikker ikke skikkelig iskaffe. Folk i klassen min tror Tine-bullshittet er iskaffe. Nå fikk jeg forøvrig lyst på iskaffe, så jeg slenger ut en oppskrift til de som vil smake skikkelig iskaffe. Du trenger: 1 stykk blender som er sterk nok til å knuse is Espresso (pulverespresso funker, ekte espresso er bedre) Melk (lett eller hel, du velger selv) Sjokoladesaus/karamellsaus Sukker, hvis du har en helt ekstremt sweet-tooth. Gjør dette: Frys ned espresso i isterningposer eller isterningformer, la det ligge over natten. Putt isbitene i blenderen, pøs på med sjokoladesaus/karamellsaus etter smak (jeg pleier å sørge for at det er saus på alle isbitene, men er ikke nazi på at de skal være dekket eller noe, hvis jeg føler for en mindre søt smak putter jeg bare litt saus på alle isbitene og putter i noen biter med mørk sjokolade eller eventuelt melkesjokolade om jeg vil ha litt mildere smak). Hell melk på til de øverste isbitene. Kjør blenderen til isbitene er skikkelig knust, hell på mer melk hvis den er tykkere enn du foretrekker. Hell i høye glass, og hell litt sjokoladesaus oppå for dekorasjon og nom. Nyt. Meeeen.. Da lager du det til meg når jeg kommer til Bergen til sommeren da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Eg angrar meg grøn fordi eg trykka på spoileren til Eple... Hvorfor? Ble litt småkvalm, jeg. Det der minner mer om en dessert. Er faktisk ikke så søtt som det høres ut, og det regulerer du jo helt selv. Er mye mindre søtt enn en vanlig milkshake, hvis ikke gjør du det feil. Shit, folk i Norge drikker ikke skikkelig iskaffe. Folk i klassen min tror Tine-bullshittet er iskaffe. Nå fikk jeg forøvrig lyst på iskaffe, så jeg slenger ut en oppskrift til de som vil smake skikkelig iskaffe. Du trenger: 1 stykk blender som er sterk nok til å knuse is Espresso (pulverespresso funker, ekte espresso er bedre) Melk (lett eller hel, du velger selv) Sjokoladesaus/karamellsaus Sukker, hvis du har en helt ekstremt sweet-tooth. Gjør dette: Frys ned espresso i isterningposer eller isterningformer, la det ligge over natten. Putt isbitene i blenderen, pøs på med sjokoladesaus/karamellsaus etter smak (jeg pleier å sørge for at det er saus på alle isbitene, men er ikke nazi på at de skal være dekket eller noe, hvis jeg føler for en mindre søt smak putter jeg bare litt saus på alle isbitene og putter i noen biter med mørk sjokolade eller eventuelt melkesjokolade om jeg vil ha litt mildere smak). Hell melk på til de øverste isbitene. Kjør blenderen til isbitene er skikkelig knust, hell på mer melk hvis den er tykkere enn du foretrekker. Hell i høye glass, og hell litt sjokoladesaus oppå for dekorasjon og nom. Nyt. Meeeen.. Da lager du det til meg når jeg kommer til Bergen til sommeren da? Seff! Jeg har alltid espressoisbiter liggende i frysen om sommeren i tilfelle jeg skulle få lyst på det. Fryser ned i bulk. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Har nettopp drevet med wresling. Dere da? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 God morgen! Jeg savner London allerede Og jeg gleder meg sykt til jeg skal dit i sommer. Btw, grovbrød med banan er win! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Seff! Jeg har alltid espressoisbiter liggende i frysen om sommeren i tilfelle jeg skulle få lyst på det. Fryser ned i bulk. Omnomnom. Gleder meg allerede. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Seff! Jeg har alltid espressoisbiter liggende i frysen om sommeren i tilfelle jeg skulle få lyst på det. Fryser ned i bulk. Tar du imot besøk i sommer? Sikl. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Muttern lagde iskaffe etter en italiensk oppskrift, fra da hun bodde der. Var ikke jævlig, men heller ikke sånn kjempegodt. Nå liker jeg heller ikke latte med masse sirup i. Holder meg stort sett til espresso, jeg. Men har ikke noe imot å prøve noe nytt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Tar du imot besøk i sommer? Sikl. Bli med når jeg skal bortover? :---D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Tar du imot besøk i sommer? Sikl. Ja, jøss. Døren er alltid åpen, er verre med liggeplass, men kan alltid innlosjere en liten gjeng så lenge dere ikke har noe i mot et rom fylt med madrasser som soveplass. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Meh, snø?! Og vi som skulle i parken for å grille og drikke øl.. Bæsjenorge! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg vurderer å ta meg en tur til Voss nå til sommeren for å besøke slekt og whatnot, og Voss og Bergen er ikke så langt fra hverandre. Forumtreff i Bergen anyone? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Settes i spoiler siden det kan være for awesome for enkelte. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg vurderer å ta meg en tur til Voss nå til sommeren for å besøke slekt og whatnot, og Voss og Bergen er ikke så langt fra hverandre. Forumtreff i Bergen anyone? Skal også til Bergen en tur i sommer! Om dette ikke kræsjer med fesitvaler og piss så er det mulig jeg får vært med : )))) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg tror jeg kanskje skal til Bergen i Juni en gang. Usikker., 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Dnfk forstår ikke awesome når de ser det engang 1 Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 siden vi er inne på "jeg skjønner ikke"-temaet, så skjønner jeg ikke hva er så homo med en sykkelbukse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg