L4r5 Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Hva er greia med å liste opp arbeidssteder i signaturen sin? Sikkert bare stolt over å ha fått seg jobb. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 hva er det som IKKE dreper tenna dine? ":O" Det er få ting, men du må være enig med at energidrikker er høyt på lista (: Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Hva er greia med å liste opp arbeidssteder i signaturen sin? Sikkert bare stolt over å ha fått seg jobb. Ja, det må vel være noe sånt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Ice latte er godt. Vel og merke kun med tilsatt karamellsmak. WTH. For at du skal drikke kaffe må den altså være 90% melk, kald og med karamellsmak? Endret 4. mai 2010 av BTK Nyhus Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Kaffen i Etiopia var nydelig. Svart og god Edit: Det der var faktisk ikke et forsøk på en vits. Endret 4. mai 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Hva er greia med å liste opp arbeidssteder i signaturen sin? Sikkert bare stolt over å ha fått seg jobb. Ja, det må vel være noe sånt. Var vel mer at en eller annen mod hadde vært inne å køddet med den gamle, så la jeg inn den midlertidlig. Byttet nå da. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Hva er greia med å liste opp arbeidssteder i signaturen sin? Sikkert bare stolt over å ha fått seg jobb. Ja, det må vel være noe sånt. Artig og få PM av elever som også er forumbrukere Kaffen i Etiopia var nydelig. Svart og god Edit: Det der var faktisk ikke et forsøk på en vits. uansett I lol'd 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Artig og få PM av elever som også er forumbrukere Tipper brorparten av dem ber om å få untak satt på brannmuren for nettopp deres pc. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Var vel mer at en eller annen mod hadde vært inne å køddet med den gamle, så la jeg inn den midlertidlig. Byttet nå da. Hadde vel vært enklere å bare legge inn et random sitat eller noe? Mye "jobb" og tekst lagt i det til å bare være midlertidig, syns jeg. Petter: En ting er en lærlingplass, for det er til en viss grad relevant for forumet. Men Mix er da ikke relevant noe sted. Jeg ville riktignok ikke lista opp noen av delene. Endret 4. mai 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Kaffen i Etiopia var nydelig. Svart og god Edit: Det der var faktisk ikke et forsøk på en vits. Det var framleis morosamt. Kaffien på Cuba og var fantastisk. Kjem aldri til å gløyme kjensla av å kome ut på terassen framfor hotellet, der bartenderen hadde klippa og tent ein sigar og lagt ved kaffien når eg kom på slaget 9 kvar morgon. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Ice latte er godt. Vel og merke kun med tilsatt karamellsmak. WTH. For at du skal drikke kaffe må den altså være 90% melk, kald og med karamellsmak? Stiller meg enig meg den her... Da kan det nesten ikke kalles kaffe lenger Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Artig og få PM av elever som også er forumbrukere Er det noen elever fra Hornnes her, bortsett fra meg og Jonas2k? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Nyhus: Ja. Liker ikke vanlig kaffe noe særlig. Da foretrekker jeg heller cola eller andre tanndrepende væsker. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Var vel mer at en eller annen mod hadde vært inne å køddet med den gamle, så la jeg inn den midlertidlig. Byttet nå da. Hadde vel vært enklere å bare legge inn et random sitat eller noe? Mye "jobb" og tekst lagt i det til å bare være midlertidig, syns jeg. Petter: En ting er en lærlingplass, for det er til en viss grad relevant for forumet. Men Mix er da ikke relevant noe sted. Jeg ville riktignok ikke lista opp noen av delene. And you care about this....why? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 And you care about this....why? Som sagt: Jeg skjønner ikke greia. Jeg er nemlig en av de forferdelige menneskene som har lyst til å forstå ting jeg ikke skjønner helt av meg selv. Veit, vi er en sjelden vare. Pluss at jeg ikke har noe spesielt annet å gjøre akkurat nå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 And you care about this....why? Som sagt: Jeg skjønner ikke greia. Jeg er nemlig en av de forferdelige menneskene som har lyst til å forstå ting jeg ikke skjønner helt av meg selv. Veit, vi er en sjelden vare. Pluss at jeg ikke har noe spesielt annet å gjøre akkurat nå. Gjør som jeg skal gjøre nå. Painte megselv opp på en elg Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Gjør som jeg skal gjøre nå. Painte megselv opp på en elg Jeg har ikke paint. Kan også legge til at de gangene jeg har fått PM fra andre brukere som har spurt om jeg jobber der og der, syns jeg bare det har vært litt forstyrrende. O.o Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Stiller meg enig meg den her... Da kan det nesten ikke kalles kaffe lenger Nesten? Det han beskrev var jo melk med karamellsmak og en kaffebønne som ligger ved siden av glasset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg