Aleks Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg synes det er skummelt at jeg ikke vet alt som skjedde den kvelden Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg får bange anelser Petter Jeg kan faktisk oppføre meg! 1 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Kunne jeg vennligst få bestille to baguetter med roastbiff og en stor cola takk Cola har vi ikke, går det bra med Pepsi? (den der er så irriterende) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Du sendte meg på rattkjelke ned en bakke med et hopp på slutten, løp ned og bar meg opp igjen for så å gjøre det samme om og om igjen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Hvorfor drikker man energidrikker til 30 kroner boksen, når kaffe er billigere og mye bedre? True! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg får bange anelser Petter Jeg kan faktisk oppføre meg! Hvis ikke sender jeg deg opp på Hemsen og fjerner stigen Det er ca 2 meter rett ned 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 i helga var jeg faktisk den som var ansvarsfull osv. amirite? Ja, faktisk. Han slo meg også i bakhodet med en kontorstol og foret meg ketchup Var gøy da men Hahahaha. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg får bange anelser Petter Jeg kan faktisk oppføre meg! Hvis ikke sender jeg deg opp på Hemsen og fjerner stigen Det er ca 2 meter rett ned Ninja Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Morgen, folkens. np: Justin Bieber - Baby. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Hvorfor drikker man energidrikker til 30 kroner boksen, når kaffe er billigere og mye bedre? Fordi en boks med energidrikke tilsvarer flere kaffekopper, så da ble det ikke så lønnsomt med kaffe likevel. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Du sendte meg på rattkjelke ned en bakke med et hopp på slutten, løp ned og bar meg opp igjen for så å gjøre det samme om og om igjen. Det var faktisk ikke meg! bare et par ganger 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Jeg får bange anelser Petter Jeg kan faktisk oppføre meg! Hvis ikke sender jeg deg opp på Hemsen og fjerner stigen Det er ca 2 meter rett ned Ninja Ikke mer ninja enn meg Edit: Fremdeles, du gjorde det du og^^ Endret 4. mai 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Cola har vi ikke, går det bra med Pepsi? (den der er så irriterende) Hvis jeg ville ha "Djevelens sølevann", så hadde jeg bedt om det... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Hvorfor drikker man energidrikker til 30 kroner boksen, når kaffe er billigere og mye bedre? True! Fordi, tro det eller ei, kaffe tar livet av min mage og tarm. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 + at energidrikker dreper tenna dine :o Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Ice latte er godt. Vel og merke kun med tilsatt karamellsmak. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Hva er greia med å liste opp arbeidssteder i signaturen sin? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 + at energidrikker dreper tenna dine :o hva er det som IKKE dreper tenna dine? ":O" Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Og når han ikke har drukket pisker han meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg