tsghost Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Gr8! Så bilder i bule-tråden, og det så bra ut! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Kan noen hjelpe meg med prøve-eksamen? Jeg skal skrive en journalistisk reportasje om blind vold. Og må intervjue noen som har opplevd eller utsatt noen for det Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Urge Intense red sting...hmm not too bad. YAYA. Får nesten gå ut og måke snø snart. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Kan noen hjelpe meg med prøve-eksamen? Jeg skal skrive en journalistisk reportasje om blind vold. Og må intervjue noen som har opplevd eller utsatt noen for det Spør clvñ! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Gr8! Så bilder i bule-tråden, og det så bra ut! Its really awesome 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg liker bul1 til Mikkel gleder meg til å komme på besøk 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Da får du effen meg oppføre deg og Petter 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Det skulle da bare mangle! Tror du trenger bolle og kakao. Jaaa! Det tror jeg òg. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Urge Intense red sting...hmm not too bad. YAYA. Får nesten gå ut og måke snø snart. Veit. Wtf skjer med at det småsnødde når jeg gikk ut døra idag? :| *stiff nipplz* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Alvorlig syke hele gjengen idag Jeg har ingen somatiske plager ut over litt småverk i noen ledd. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Da får du effen meg oppføre deg og Petter Yeah, ehm.. Good luck with that Bygget jeg bor på her så ut som en katastrofesone engang etter jeg og Petter hadde vært på flaska. Mest fordi Petter kasta meg rundt forskjellige plasser fikk jeg høre Hvorfor filma vi egentlig ikke det? Det hadde jo vært awesome å ha på film Lenke til kommentar
Neleh Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 det er fint vær her men kaldt ute Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 "WHARREVAH" /grunge Urge Intense red sting...hmm not too bad. Jeg syns den smakte godteri, jeg. Men slett ikke ille. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Veit. Wtf skjer med at det småsnødde når jeg gikk ut døra idag? :| *stiff nipplz* I'm excited like a little gøøøørl. *dra i brystvortene* Nei, blir morsomt å kjøre til jobb. Slitte sommerdekk og dårlig dekning på radioen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg har regnet ut at på det året jeg jobber nå bør jeg få råd til lappen, bil og en fet russetid (dette inkluderer russebil) Så dette liker jeg veldig godt! "WHARREVAH" /grunge Urge Intense red sting...hmm not too bad. Den er avhengighetsskapende! Jeg kjøper en sånn hver gang jeg har mulighet! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Da får du effen meg oppføre deg og Petter Jeg oppfører meg alltid fint! Da får du effen meg oppføre deg og Petter Yeah, ehm.. Good luck with that Bygget jeg bor på her så ut som en katastrofesone engang etter jeg og Petter hadde vært på flaska. Mest fordi Petter kasta meg rundt forskjellige plasser fikk jeg høre Hvorfor filma vi egentlig ikke det? Det hadde jo vært awesome å ha på film Du som la opp til det den ene gangen! i helga var jeg faktisk den som var ansvarsfull osv. amirite? 2 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 God formiddag kaféen. Kunne jeg vennligst få bestille to baguetter med roastbiff og en stor cola takk Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Han slo meg også i bakhodet med en kontorstol og foret meg ketchup Var gøy da men Edit: Når la jeg opp til hva? Endret 4. mai 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Hvorfor drikker man energidrikker til 30 kroner boksen, når kaffe er billigere og mye bedre? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg får bange anelser Petter 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg