Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ånei :( Militær på Evjemon da, eller? Da tipper jeg du var innom min arbeidsplass, Tip Top :cool:

1991 og vært et år i militæret allerede? Tviler, i grunnen, selv om det er teoretisk mulig. Det er vel ikke faste mannskaper på evje lenger heller?

At han er lærling i Forsvaret er da fullt mulig?

Lenke til kommentar

Ånei :( Militær på Evjemon da, eller? Da tipper jeg du var innom min arbeidsplass, Tip Top :cool:

1991 og vært et år i militæret allerede? Tviler, i grunnen, selv om det er teoretisk mulig. Det er vel ikke faste mannskaper på evje lenger heller?

At han er lærling i Forsvaret er da fullt mulig?

Ja, men lærlinger har de DEFINTIVT ikke på Evje.

Lenke til kommentar

Jeg Var på Evjemoen under Landskytterstevnet 2009 :p

Da er vi to!

Ååja. Var du innom Tip Top/Pizzabakeren da? Kanskje jeg laget pizza til deg :ph34r:

Muligens til meg også da.

Var ikke veldig imponert over ventetida der, men det er vel neppe dimensjonert til å takle en befolkningsøkning på 15 000 personer :p

Lenke til kommentar

Ååja. Var du innom Tip Top/Pizzabakeren da? Kanskje jeg laget pizza til deg :ph34r:

Muligens til meg også da.

Var ikke veldig imponert over ventetida der, men det er vel neppe dimensjonert til å takle en befolkningsøkning på 15 000 personer :p

Nettopp. Skal love deg at vi fikk mange klager på mye ventetid, og jeg skal pokker meg love deg at jeg ble pissed.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...