j-- Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Blir nok 30k-40k, men dette er fort et år frem i tid Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Slimda, du har hatt ett stykk deilig dag! Forsåvidt helt korrekt. Minusen er at nå har vi bare 2 dager å gjøre en 3-dagers jobb på. Møkkabyggere som ikke kan bli ferdig til avtalt tid. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Har vært såpass fint i det siste at jeg lurer på om jeg skal bære opp utemøblene til balkongen. Trist at været er en av de mest foræderiske tingene her på planeten for man vet jo aldri... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Hoff ikke snakk om det, skal bo på Evjemoen til neste år. Hva skal du der? Skal leie et hus fordi prisen på rommet jeg leier nå blir den samme som jeg må betale for et hus på 150kvadrat Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 " Femåringen i huset synes jo selvfølgelig dette er morsomt, men 17-åringen er nok ikke like begeistret, sier Kippe." :!: Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Hoff ikke snakk om det, skal bo på Evjemoen til neste år. Hva skal du der? Skal leie et hus fordi prisen på rommet jeg leier nå blir den samme som jeg må betale for et hus på 150kvadrat Men du bor jo da til gjengjeld langt pokker ut i gokk. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Hoff ikke snakk om det, skal bo på Evjemoen til neste år. Hva skal du der? Skal leie et hus fordi prisen på rommet jeg leier nå blir den samme som jeg må betale for et hus på 150kvadrat Men du bor jo da til gjengjeld langt pokker ut i gokk. Neida, Evje er da meget sentralt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Hay gaiz n gurls. Tenkte jeg skulle stikke innom å fortelle dere at jeg nettopp har fått en ekstremt kul jobb. Jeg har nemlig fått jobben jeg søkte på for litt siden, som omhandler å formidle privatfly rundt om i hele verden. Da blir det dress og slips på jobb og møte med russiske oligarker og saudiarabiske sheiker som har lyst på fly :!: Let me know hvis noen av dere vinner i lotto, så kan vi gjøre en deal. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Grattis! høres ut som en awesome jobb! Bare ikke ta jobben for polske statsråder Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Hay gaiz n gurls. Tenkte jeg skulle stikke innom å fortelle dere at jeg nettopp har fått en ekstremt kul jobb. Jeg har nemlig fått jobben jeg søkte på for litt siden, som omhandler å formidle privatfly rundt om i hele verden. Da blir det dress og slips på jobb og møte med russiske oligarker og saudiarabiske sheiker som har lyst på fly :!: Let me know hvis noen av dere vinner i lotto, så kan vi gjøre en deal. Hvordan i all verden fikk du den jobben? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Evje, en "by" full av muligheter, ta en tur innom den lokale kafeen, eller unn deg et besøk på Pizzabakeren. Endret 3. mai 2010 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Evje, en "by" full av muligheter, ta en tur innom den lokale kafeen, eller unn deg et besøk på Pizzabakeren. Har bodd her snart i et år så ja jeg har vert innom det meste Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Evje, en "by" full av muligheter, ta en tur innom den lokale kafeen, eller unn deg et besøk på Pizzabakeren. Er du Evjedøl? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Tror ikke du trenger ett år på å utforske Evje Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Etter 5 dager var jeg like lommekjent som evjedølingene. Petter: så du han kisen med det enormeskjegget og hatten Evje, en "by" full av muligheter, ta en tur innom den lokale kafeen, eller unn deg et besøk på Pizzabakeren. Er du Evjedøl? jeg er ikke evjedøl Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Nei men skulle ønske jeg hadde det. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Ånei Militær på Evjemoen da, eller? Da tipper jeg du var innom min arbeidsplass, Tip Top Endret 3. mai 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg