After Dark Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Engelsk er langt viktige enn det idiotiske nynorsk-greiene! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Snart blir det svenske kjøttboller og nypoteter. Nytelse! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg kjøpte boxere med lua mønster. This will be fun Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Nynorsk er og forblir ein viktig del av kulturarva vår. At engelsk har meir nytteverd er det liten tvil om, men å kutte kulturarv til fordel for eit språk tilnærma alle får erfaring innan via media er tull. Kutt særkarakteren, så er me langt komne. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg har ikke sagt at nynorsk skal glemmes, men at det bør bli valgfritt. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg har ikke sagt at nynorsk skal glemmes, men at det bør bli valgfritt. Det burde vært som et fremmedspråk Og man fikk med seg studiekompetansen av det Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Samme med bokmål for de som har nynorsk som førstevalg Jeg er glad for at jeg hadde begge delene, men jeg er glad i språk og generelt kultur da Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 jeg er meget lei av å kjøre bil nå har vel blitt nermere 100 mil i helga Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 jeg er meget lei av å kjøre bil nå har vel blitt nermere 100 mil i helga Er vel sånn det er å bo i Nissedal.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 jeg er meget lei av å kjøre bil nå har vel blitt nermere 100 mil i helga Er vel sånn det er å bo i Nissedal.. har ikke vert i nissedal i helga faktisk! Evje-oslo Oslo-evje pluss alt for mye random kjøring Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg savner Evje Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Eller egentlig savner jeg Evjemoen og våkne opp til AG ild oppi skauen Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Hoff ikke snakk om det, skal bo på Evjemoen til neste år. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 lol. Petter du trenger det Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Hoff ikke snakk om det, skal bo på Evjemoen til neste år. Hva skal du der? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Dagens arbeidsdag: Pakke i kollegas bil. Bli kjørt til Flå. Se over arbeidslokasjon. (Ikke klart, ikke overraskende). Kjøre til nærmeste restaurant. Spise/drikke/slikke sol i 2+ timer. Jobben betaler. Hvordan har deres dag vært? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Se på film Se på film Dra hjem. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Slimda, du har hatt ett stykk deilig dag! Dagen her har også vært bra. Sto opp i halv to-tiden, jobba i hagen i et par timer, og nå fyller jeg ut skjemaene som skal inn til voldsskadeerstatninga. Hater papirarbeid, men er såpass mye penger på spill at det må gjøres Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Hvor mange millioner får du clvn ? 14? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg