edge Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Noen som vet hvordan man fjærner blod fra teppe? Ikke spør Jif funker overaskende bra. Spray på jif, press på med papir, hiv papir og repeat! Til slutt ser du ikke blodet lengre Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Noen som vet hvordan man fjærner blod fra teppe? Ikke spør Stol på rosa - farvel til flekkene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Noen som vet hvordan man fjærner blod fra teppe? Ikke spør Stol på rosa - farvel til flekkene. og ikke gni men bare press. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Noen som vet hvordan man fjærner blod fra teppe? Ikke spør CSI finner det selv om du vasker det bort! *ringe polti* Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Dette her er visst en robot: I 2012 så har vi visst sex med roboter. Så, hvem andre hadde gjort som Captain Kirk? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 CSI finner det selv om du vasker det bort! *ringe polti* Ta det med ro, det er mitt egent, mistet en kjøkkenkniv på foten i går *facepalm* Dette her er visst en robot: http://gizmodo.com/assets/resources/2007/1...othSexBotGi.jpg I'd hit it! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Dette her er visst en robot: I 2012 så har vi visst sex med roboter. Så, hvem andre hadde gjort som Captain Kirk? *rekke opp handa* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ouch, Mikkel Slask. Ille sår? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ouch, Mikkel Slask. Ille sår? Faktisk ikke, var heldig og traff ankelen, ikke veldig dypt men blødde endel Hvem tør å løfte på skjørtet hennes? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hun så litt spooky ut egentlig. Se filmen hos Youtube Den der er fra 2005. Snakker vi Terminator? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Men så er dama i Terminator 3 ikke så værst heller Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ouch, Mikkel Slask. Ille sår? Faktisk ikke, var heldig og traff ankelen, ikke veldig dypt men blødde endel Hvem tør å løfte på skjørtet hennes? Bilde? jeg fikk en saks kasta mot meg i fjor en gang og den gikk rett mot beinet. den traff rett på, men blei ikke et merke Har faktisk aldri fått så mye som et sår på høyre beinet mitt noen gang, så jeg har nok et supermann bein Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Litt stive bevegelser på henne. Liksminkens opprinnelse. x) Endret 9. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Litt stive bevegelser på henne. Ja, minnet om eksen min Tror jeg skal investere i en slik og kjøpe til fredrik, slik at han ikke modererer ensomt. Men så er dama i Terminator 3 ikke så værst heller Nei, det har du rett i. Men cyborgen i Battlestar Galactica tar kaka Legger spesielt merke til at alle slike roboter er formet som kvinner og ikke som menn. Jeg forventer at Osmundsen snart kommer løpende og krever likestilling. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Det finnes og svært få oppblåsbare dates for jenter. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Hu snakker genial norsk (not) Hu må seriøst ta 2-3 norskkurs til. Edit: Snakker om Osmundsen Endret 9. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Stvie bevegelser og litt spooky ja. Men hun ser fremdeles bedre ut enn høyrehanda mi. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Litt stive bevegelser på henne. Ja, minnet om eksen min Tror jeg skal investere i en slik og kjøpe til fredrik, slik at han ikke modererer ensomt. Men så er dama i Terminator 3 ikke så værst heller Nei, det har du rett i. Men cyborgen i Battlestar Galactica tar kaka Legger spesielt merke til at alle slike roboter er formet som kvinner og ikke som menn. Jeg forventer at Osmundsen snart kommer løpende og krever likestilling. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Bilde? dessverre, har ikke noen mulighet for å laste det opp Får ikke lastet det opp på PCen nå Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Isaac er i Bergen! Åhåhåhnåblejegglad! DA løper jeg i dusjen! Storebrorpåliksom. :love: Vi snakkes etterpå, tardfaces. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg