Sameboe Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Men jeg har sexy kåk of win som jeg vil hjem til Sexy? Du har jo enda ikke klart å lure inn damer der etter det jeg vet! Lenke til kommentar
Neleh Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 jeg lurer på om noe ang diskusjon.no ikke alltid mine kommentar blir publisert på de forskjellige forumene. noen som opplever det samme? noen som vet hvorfor dette skjer? visste ikke hvor jeg skulle spørre om dette. Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Hirr, historie muntlig om 2 timer, så er det eksamener sånn ca. hver tredje dag ut hele mai. :S Detti blir så bra! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Akk, ja. Skoledagen min er over, og jeg sitter nå hjemme hos kjæresten og jobber med årets siste nynorskoppgave. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Nynorsk er grusomt. Den slags burde alle være lykkelig fritatt for. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Hvis flytrafikken blir stoppa pga. askesky fra Torsdag og utover så saksøker jeg Island... Endret 3. mai 2010 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Hvis flytrafikken blir stoppa pga. askesky fra Torsdag og utover så saksøker jeg Island... De er konk, så ikke mye penger å hente der gitt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Neivel . Jævli typisk at turen til Svalbard står i fare da . Jævla Islendinger. De klarer ikke en dritt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Nynorsk er grusomt. Den slags burde alle være lykkelig fritatt for. Man får jo fritak hvis man er retard eller utlending. Personlig liker jeg nynorsk, og har ingenting i mot å ha det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Nynorsk er grusomt. Den slags burde alle være lykkelig fritatt for. Pff! Nynorsk er fantastisk og alle burde være glade for å få lov til å lære både hovedmål og sidemål! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Hvis flytrafikken blir stoppa pga. askesky fra Torsdag og utover så saksøker jeg Island... Gleder meg til å høre hva slags søksmål du skal rette mot naturkreftene. Har du noe utkast enda? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 God morgen, folkens. Gud, jeg kan aldri flytte vekk fra anlegget mitt igjen.. Sukk <3 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Nynorsk er grusomt. Den slags burde alle være lykkelig fritatt for. Man får jo fritak hvis man er retard eller utlending. Personlig liker jeg nynorsk, og har ingenting i mot å ha det. Synes retard er litt slemt ord for folk med dysleksi osv altså.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Hvis flytrafikken blir stoppa pga. askesky fra Torsdag og utover så saksøker jeg Island... Gleder meg til å høre hva slags søksmål du skal rette mot naturkreftene. Har du noe utkast enda? Ja. Ahem! Glimti! Thats all! Peace be with you! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Er retart bedre? Reach the city steps tonight following the power lines Met a man barside with eclipses for eyes and you tell yourself you wont let them touch did I say too much did i say enough I don't know silvia I don't know silvia Circle round the room still have fun breaking my will i know I can't have you here with someone else on your skin and its all my fault for not getting off so you made it stop, can you make it stop? you dont know silvia you dont know silvia Reach the city steps tonight following the power lines and your skin is so white underneath the black night and your voice cries out for the Coup de grace and the lights go out will there be a trace ? That I loved, silvia that I loved, silvia that I loved, silvia Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Man får jo fritak hvis man er retard har lese- og skrivevansker (dysleksi er nemlig kun en av dem) av noe slag eller bare er for dum til å klare det, eller utlending. Personlig liker jeg nynorsk, og har ingenting i mot å ha det. Synes retard er litt slemt ord for folk med dysleksi osv altså.. Bedre nå? Endret 3. mai 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Nynorsk er grusomt. Den slags burde alle være lykkelig fritatt for. Klassisk douchebag å utbasunere noko slikt. Eg går utifrå at du ikkje gjer det så bra på skulen, og må ha noko å skulde på. Skjerpings! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg