Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Starter med hva da? driver ikke du bare dank uansett?

Er ikke i jobb akkurat nå selvom jeg skal i møte om det i løpet av uken, men i dag skal jeg bla ryddet hset, hente en bok jeg har bestilt få unna litt vasking og den slags. Driver ikke bare og henger rundt i sentrum.

Lenke til kommentar

Gale Huset er en kafé. Galehuset er en psykiatrisk institusjon som jeg synes det er idiotisk at dere gjør narr av. Ingen av dere er skikket til å ta dere av syke mennesker.

No er kanskje ikkje eit nettforum rette staden å laga festlig stemning av eit mentalsjukehus, men det å kobla slike ting med humor plar gjera terskelen litt lågare for å snakke om det... Men ser poenget ditt. Men terskelen skulle vore lågare, det var poenget mitt, sjølv om det var latterleg formulert. :cry:

Lenke til kommentar

Starter med hva da? driver ikke du bare dank uansett?

Er ikke i jobb akkurat nå selvom jeg skal i møte om det i løpet av uken, men i dag skal jeg bla ryddet hset, hente en bok jeg har bestilt få unna litt vasking og den slags. Driver ikke bare og henger rundt i sentrum.

Er godt, kan ikke tenke meg noe værre en å bare drive dank. tror jeg hadde blitt gal

Lenke til kommentar

Faen. Jeg fucka opp. Igjen. -_-

Sku vært på skolen for tre kvarter siden, våkna nå.

Alarmene har ringt siden jeg satte på den første halv ti riktignok, for jeg har våkna for å reise meg opp, gå bort til skrivebordet, bokhylla etc hvor jeg har satt de, skru de av og gå å legge meg igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...