Mikkel™ Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Denne dagen her blir lang og kjedelig tror jeg ... Selv ikke National Treasure får til å muntre meg opp. Kjenner ingen som driver butikk i Røros? Niks Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Curses, woman! Ser bare ikke for meg at jeg egner meg som butikksjef på Det Gule Huset i Røros. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Mornings. Her er det Red Bull og sol. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Du kan bli butikksjef på Gale Huset på Røros Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Ja faen, det var det det var. Må jo starte hvert innlegg med noe med red bull. Right. Så...her sittes det med Red Bull og jobbes på spreng. Typisk mandag. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Ja, gjerne. Vil du... kanskje.. ha sommerjobb der? Kan få så mye vann du vil, samt 1 is om dagen. VALGFRI IS. Jeg hadde en Red Bull på fredag, men jeg aner ikke hvor det har blitt av den. Det irriterer meg ganske kraftig. Endret 3. mai 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 VALGFRI IS!?!??!?!? Det frister noe jævlig Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Russeknuter i klasserommet. Er bra læreren vi har nå er den mest godmodige duden i hele verden, og ikke har noe i mot suss på kinnet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Ja nei det var det ja Endret 3. mai 2010 av Mikkel™ Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Her sitter halve klassen under pulten Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Det gjorde klassen min på fredag (da var jeg syk). Men er en jentegjeng som roper "Skål!" hvert femte minutt. Jeg håper inderlig noen prøver seg på to liter is i norsktimen i morgen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Du kan bli butikksjef på Gale Huset på Røros Vil du at folk skal ta jobben fra deg? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Nei Glimti jeg vil bare at noen andre skal ta over ansvaret for deg Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Jaja, dagen går nå forholdvis fort^^ Har også bursdag idag 16 år Endret 3. mai 2010 av Quakecry Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Ut å pul Marcus. Få deg litt MarKUSE Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Nei Glimti jeg vil bare at noen andre skal ta over ansvaret for deg Du stiller nok langt foran meg i køen så du får ta jobben denne gangen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Gale Huset er en kafé. Galehuset er en psykiatrisk institusjon som jeg synes det er idiotisk at dere gjør narr av. Ingen av dere er skikket til å ta dere av syke mennesker. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Jeg trenger to deltidsansatte, så dere har jobb begge to. http://www.youtube.com/watch?v=XRG9r8tQ9zg Endret 3. mai 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Idag blir alt bra veit jeg. sparkler opp skjermen på bilen min blir aldri bra har lakk som er rød, men ikke riktig rød Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Vurderer å gå og kjøpe en sixpack nå som den nærliggende butikken er åpen etter opppussing for så å ta et par kalde før jeg starter fullt og helt på dagen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg