Mikkel™ Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Fy faen så kjedelig. Ingenting skjer her og INGEN er online på MSN Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Samme her. Men varmer opp middagsrester fra i går og lager sterk kaffe da. Jumse. Straks skal jeg sette meg ut på terrassen og nyte sola. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Kom hit og nyt snøen ... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Hæhæhæ, nei tror jeg holder meg her nede jeg altså. 24 grader på terrassen her nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Skal komme og nyte moren din Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Samme her. Men varmer opp middagsrester fra i går og lager sterk kaffe da. Jumse. Straks skal jeg sette meg ut på terrassen og nyte sola. Kjenner jeg blir litt misunnelig...bare litt Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg fant frem alt gikk bra bilen min er nå godkjent i 2 år til ( hvis den holder med all rusten i kanalene) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg har nesten ingen på msn jeg heller. Sitter og snakker med pappa og en venninne, liksom. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 http://www.dagbladet.no/2010/05/03/nyheter/innenriks/matvaner/11550093/ Nei fyyyy faen, kjenner jeg blir provosert her. 250gr kjøtt pr dag? Nei, skrekk og gru! Å gid, så farli'. Dessuten så er det tallet der dratt ut fra ræva fordi det er ren statistikk, så er det snitt, så er det flere faktorer som spiller inn, så det jævla tallet kan umulig være presist uansett. Either way, cry me a fucking river, sier jeg bare. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Kjenner jeg blir litt misunnelig...bare litt Utsikten fra terrassen. De tallene der stemmer uansett ikke for meg. Ubegrenset tilgang på elgkjøtt og lignende serru. Endret 3. mai 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Først: Nordmenn spiser for lite kjøtt! Spis mer kjøtt! Så: Nordmenn spiser for mye kjøtt! DERE FÅR KREFT OG DØR! Spis mindre kjøtt!!! Next: Nordmenn spiser for lite kjøtt! Spis mer kjøtt! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 DMFG: *OMFG. En kald halvliter hadde vært niiiiiiiiiiiiice i det været der! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 LFTFLD: Ja gjett, synd jeg skal på jobb om et par timer. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Denne dagen her blir lang og kjedelig tror jeg ... Selv ikke National Treasure får til å muntre meg opp. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg fikk 5+ på novellen min. Made my day! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Men forbruket vårt av grønnsaker o.l. har og økt drastisk de siste årene. Det er jo rett og slett fordi brødmaten forsvinner mer og mer ut av maten vår. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg fikk 5+ på novellen min. Made my day! Og når du kommer hjem får du 6? :!: Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Denne dagen her blir lang og kjedelig tror jeg ... Selv ikke National Treasure får til å muntre meg opp. Kjenner ingen som driver butikk i Røros? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg