Pokey Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 En med downs syndrom koste i dag med katten min til den døde. JEg er forvirret. Det var bare rart - også minna det om filmen "Of Mice and Men" lolwut Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 En med downs syndrom koste i dag med katten min til den døde. JEg er forvirret. Det var bare rart - også minna det om filmen "Of Mice and Men" Koste en med down katten din til døde? Lenke til kommentar
Moff Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Ja det stemmer, 14 år gammel gutt. Jeg tilga han nokså snapt, men var skikkelig "cocktail av følelser" eller.. hva skal man si. Jeg må se på det som en morsom historie. I forhold til hvor kjedelig det ville vært om den bare hadde dødd vanlig Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Åssen går det an? Klemt ihjel? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Du har rett, dette er forvirrende. Koste han med den så lenge? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Ja det stemmer, 14 år gammel gutt. Jeg tilga han nokså snapt, men var skikkelig "cocktail av følelser" eller.. hva skal man si. Jeg må se på det som en morsom historie. I forhold til hvor kjedelig det ville vært om den bare hadde dødd vanlig Jeg beklager å si det, men det er det morsomste jeg har hørt på lenge. :!: Døde den fordi han koste den, eller naturlig mens han koste den? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Creepy spør du meg. Hadde en av mine dyr dødd mens noen koste med den hadde de skulle fått forklare seg iløpet av kun få sekunder. Tards eller ei. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg kom hjem fra Iron Man 2 rett etter det hadde skjedd. Den hadde visst blitt kvalt. Den var en gammel katt og på dødsleiet fra før av ( fra 1994 ) Kleint, men får visst en kattunge som erstatning. Mor hans ordner det Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Så han har kvalt katten? Hadde noen gjort det mot katten min, så vet jeg hva jeg ville gjort, downs eller ikke. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg hadde faen meg kastet besin på han og tent på. Okei, så hadde jeg ikke det. Men jeg hadde dessverre gjort andre ting. Ingen får skade mine dyr. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg kom hjem fra Iron Man 2 rett etter det hadde skjedd. Den hadde visst blitt kvalt. Den var en gammel katt og på dødsleiet fra før av ( fra 1994 ) Kleint, men får visst en kattunge som erstatning. Mor hans ordner det Du har rett, det er som tatt fra "Of Mice and Men". Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Kan denne tråden noen gang bli [LØST]?? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Forhåpentligvis ikke. 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 En med downs syndrom koste i dag med katten min til den døde. JEg er forvirret. Det var bare rart - også minna det om filmen "Of Mice and Men" Kondolerer. Og HAHAHAHAHAHAHA!!! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 En med downs syndrom koste i dag med katten min til den døde. JEg er forvirret. Det var bare rart - også minna det om filmen "Of Mice and Men" Kondolerer. Og HAHAHAHAHAHAHA!!! Trist. Men jeg kan ikke nekte for at jeg faktisk fikk meg en god latter. Så, beklager for.. Latteren den posten ga meg =( Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg har unnagjort mine siste norsktentamener noensinne. Og fått dem tilbake. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg skal på verkstedet med bilen og pappa er dårlig så han kan ikke bli med, jeg vet da faen ikke hvor dette forbanna stedet er Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 om ikke så har du eventuellt kart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg