Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen anbefal meg en anime som er spennende, ikke evigvarende, god storylinje, ikke barnslig jente-anime.

Noe alà Deathnote og Code Geass.

Monster laster jeg ned atm...

Um, Soul eater, Fullmetal Alchemist, Gantz, Higurashi no Naku Koro ni f.eks.

 

Personlig likte jeg blandt annet Serial Experiment Lain, Ergo proxy, Hellsing, Full metal panic og Elfen lied.

 

Jeg ser ikke noe særlig på anime lenger, dog.

 

Edit: Morsomt hvordan folk tror at enkelte serier er jenteserier. Chobits f.eks er jo egentlig laget for gutter.

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar

Da har jeg sendt melding til ei gammel venninne/drømmedama på facebook, og spurt om hun blir med på en gåtur. Det er over et år siden sist.

 

Traff henne såvidt når jeg kjørte lillebror inn til byen for noen uker siden, og hun var enig i at det hadde vært gøy med en gåtur igjen.

 

Hun er så fantastisk at det hadde vært litt for dumt å miste kontakten helt. Helt gal, helt herlig personlighet og litt smårar. dribble.gif

Lenke til kommentar

Noen anbefal meg en anime som er spennende, ikke evigvarende, god storylinje, ikke barnslig jente-anime.

Noe alà Deathnote og Code Geass.

Monster laster jeg ned atm...

cowboy bebop, furi kuri, samurai champloo, kemonozume, ghost in the shell, paranoia agent, og jeg trur Otogi zôshi kan være bra. husker ikke om jeg har sett det eller om det var noe annet. må undersøkes :p

Lenke til kommentar

Da har jeg sendt melding til ei gammel venninne/drømmedama på facebook, og spurt om hun blir med på en gåtur. Det er over et år siden sist.

 

Traff henne såvidt når jeg kjørte lillebror inn til byen for noen uker siden, og hun var enig i at det hadde vært gøy med en gåtur igjen.

 

Hun er så fantastisk at det hadde vært litt for dumt å miste kontakten helt. Helt gal, helt herlig personlighet og litt smårar. dribble.gif

 

Hit that!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...