Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 La meg gjette, Kim S? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Som sagt. Jeg tar ikke turen. Ever. Sitte og drikke utendørs med en gjeng 16-åringer som er pissredde for å bli arrestert eller oppdaget så mamma får vite det er ikke helt min greie.. Nja, med den holdningen er det en sjans ingen har lyst å ha deg med heller. Så intet tap. Alle utenom vedkommede var med på pub etterpå hvor vi tok en øl eller 2 og hadde det hyggelig før vi dro hjem til vårt. Det var hyggelig. Synd vi ikke fikk dratt litt før. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Ja vi kunne godt vært på møllers litt tidligere, men sånn som skjer! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Her var det god stemning, ja. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg tror hendelsen i går beviste pretty much at alder ikke alltid har så mye å si. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Kommer litt ann på alderen også da. Så lenge folk er myndige pleier de å klare å oppføre seg. Jeg tviler på at det hadde vært like rolig og hyggelig om vi hadde dratt med 10. 15åringer som grein etter at vi skulle kjøpe rusbrus til de. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Med en gang man blir myndig blir man en ny person Og alt går greit Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Kommer litt ann på alderen også da. Så lenge folk er myndige pleier de å klare å oppføre seg. Jeg tviler på at det hadde vært like rolig og hyggelig om vi hadde dratt med 10. 15åringer som grein etter at vi skulle kjøpe rusbrus til de. Tror du vet hva jeg siktet til. Åååh, digg med cola. <3 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Jaja. Den helga her gikk litt for fort Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Med en gang man blir myndig blir man en ny person Og alt går greit Folk pleier gjerne å begynne å vokse av seg fjortistendensene rundt den tida. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg hører rykter om at du mista kontrollen som alfamale i går Nuhause Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg hører rykter om at du mista kontrollen som alfamale i går Nuhause Hvem farer med usanne ord? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Åh, dere er så leie mot hverandre og alt virker så ugreit. Blir jo rent lei meg bare av å være her noen sekunder. Nei, jeg stikker igjen jeg dere. Toodlepipfucktards! Og prøv å være greie mot hverandre da! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg hører rykter om at du mista kontrollen som alfamale i går Nuhause Hvem farer med usanne ord? Hedningen Petter Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Kaniner og kaniner! Hoppsasa så var alle glade Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Ruser du deg på lykkepiller Kanin ? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Hedningen Petter Samme petter som satt og konkluderte seg fram til at vi måtte være alphamale begge to, fordi ingen kom til å budge?(usikkerhet er ikke veldig alphamaleish må jeg si ) Samme petter som fulgte etter dit jeg sa vi skulle? Du kan jo hoppe til egne konklusjoner, men vil si setningene over says it all Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Ruser du deg på lykkepiller Kanin ? Neeheeeeeeei Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 DU datt i bakken jeg stod så. I win! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) DU datt i bakken jeg stod så. I win! Nja, det har mer med at du veier mer enn jeg gjør. edit: Haha, hva faen er detta for en diskusjon egentlig? :!: Endret 2. mai 2010 av BTK Nyhus 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg