Petter Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Skulen suger. 9. klassen suger. Mat og helse suger. Fader so lei eg er våren, 2 prøver kvar veke fram til sommar! Herregud det er da ingenting! vi hadde 2 prøver hver dag i lange perioder vi. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) AKA jeg drar aldri på forumtreff. Han ene forumkaren ble fraktet avgårde med politiet iført håndjern, så kanskje like greit. Sånn går det når tardsa absolutt skal drikke i sprøyteparken. Endret 2. mai 2010 av KittyCat Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Han ene forumkaren ble fraktet avgårde med politiet iført håndjern, så kanskje like greit. Sånn går det når tardsa absolutt skal drikke i sprøyteparken. Var dette i drammen ? Passer mistenkelig godt med facebook-statusen til en kompis. Endret 2. mai 2010 av Vizla Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 AKA jeg drar aldri på forumtreff. Han ene forumkaren ble fraktet avgårde med politiet iført håndjern, så kanskje like greit. Sånn går det når tardsa absolutt skal drikke i sprøyteparken. Hold kjeft. Han ene forumkaren ble fraktet avgårde med politiet iført håndjern, så kanskje like greit. Sånn går det når tardsa absolutt skal drikke i sprøyteparken. Var dette i drammen ? Passer mistenkelig godt med facebook-statusen til en kompis. Oslo. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Sånn går det når tardsa absolutt skal drikke i sprøyteparken. Takk. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=ULuiP8CJ4SI Ekleste babyen jeg noengang har sett, jeg skal aldri ha barn 1 Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Skulen suger. 9. klassen suger. Mat og helse suger. Fader so lei eg er våren, 2 prøver kvar veke fram til sommar! Vent et par år til så vil du savne det sårt mye ..var det eg ikkje ville høyre ! Får jo ikkje tid til alt. Trening, fritid, gaming og den sosiale parten. Vowels: Ler meg ihjel :!: Endret 2. mai 2010 av Pop-Fiske Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 AKA jeg drar aldri på forumtreff. Han ene forumkaren ble fraktet avgårde med politiet iført håndjern, så kanskje like greit. Sånn går det når tardsa absolutt skal drikke i sprøyteparken. Hold kjeft. What? Tok politiet deg? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Ekleste babyen jeg noengang har sett, jeg skal aldri ha barn Æsj. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 What? Tok politiet deg? Nope, var ikke Petter. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 AKA jeg drar aldri på forumtreff. Han ene forumkaren ble fraktet avgårde med politiet iført håndjern, så kanskje like greit. Sånn går det når tardsa absolutt skal drikke i sprøyteparken. Hold kjeft. What? Tok politiet deg? Nei jeg kom meg hjem. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 What? Tok politiet deg? Nope, var ikke Petter. Vet Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 da har jeg konfa meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 What? Tok politiet deg? Nope, var ikke Petter. Så... Hvem? da har jeg konfa meg Da er du voksen. Se til å klippe håret og komme deg i hederlig jobb! Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) da har jeg konfa meg Da er du voksen. Se til å klippe håret og komme deg i hederlig jobb! det har jeg gjort Endret 2. mai 2010 av 3rl3nd Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Og snart skal du finne deg ei kone. Så det så. Jeg er hjemme fra Bauhaus, makan til kaos har jeg aldri vært borti. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 TinaM: Kjøretur kl.3 i natt? for jeg spørre hva du har planer om :!: Jeg har absolutt ingen planer, prøvde å redde rompa til den håpløse typen min som er elendig til å planlegge Men jeg fiksa det =D Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 What? Tok politiet deg? Nope, var ikke Petter. Så... Hvem? da har jeg konfa meg Da er du voksen. Se til å klippe håret og komme deg i hederlig jobb! det var litt quote fiel Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Som sagt. Jeg tar ikke turen. Ever. Sitte og drikke utendørs med en gjeng 16-åringer som er pissredde for å bli arrestert eller oppdaget så mamma får vite det er ikke helt min greie.. Endret 2. mai 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Som sagt. Jeg tar ikke turen. Ever. Sitte og drikke utendørs med en gjeng 16-åringer som er pissredde for å bli arrestert eller oppdaget så mamma får vite det er ikke helt min greie.. Ja, vil nå si at du ser litt feil der. Ingen som var med var under 19 og vedkommede som ble hentet av politiet er 27 så vil si at du har missforstått oss litt. Alle utenom vedkommede var med på pub etterpå hvor vi tok en øl eller 2 og hadde det hyggelig før vi dro hjem til vårt. Endret 2. mai 2010 av Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg