Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han ene forumkaren ble fraktet avgårde med politiet iført håndjern, så kanskje like greit.

Sånn går det når tardsa absolutt skal drikke i sprøyteparken.

Var dette i drammen ? Passer mistenkelig godt med facebook-statusen til en kompis.

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

AKA jeg drar aldri på forumtreff.

Han ene forumkaren ble fraktet avgårde med politiet iført håndjern, så kanskje like greit.

Hold kjeft.

Var dette i drammen ? Passer mistenkelig godt med facebook-statusen til en kompis.

Oslo.

Lenke til kommentar

Skulen suger. 9. klassen suger. Mat og helse suger. Fader so lei eg er våren, 2 prøver kvar veke fram til sommar! :thumbdown:

Vent et par år til så vil du savne det sårt mye :p

..var det eg ikkje ville høyre !:p Får jo ikkje tid til alt. Trening, fritid, gaming og den sosiale parten.

Vowels: Ler meg ihjel :!:

Endret av Pop-Fiske
Lenke til kommentar

AKA jeg drar aldri på forumtreff.

Hold kjeft.

What? Tok politiet deg? :p

Nei jeg kom meg hjem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

TinaM: Kjøretur kl.3 i natt? for jeg spørre hva du har planer om :!:

Jeg har absolutt ingen planer, prøvde å redde rompa til den håpløse typen min som er elendig til å planlegge ;) Men jeg fiksa det =D

Lenke til kommentar

Som sagt. Jeg tar ikke turen. Ever. Sitte og drikke utendørs med en gjeng 16-åringer som er pissredde for å bli arrestert eller oppdaget så mamma får vite det er ikke helt min greie..

Ja, vil nå si at du ser litt feil der. Ingen som var med var under 19 og vedkommede som ble hentet av politiet er 27 så vil si at du har missforstått oss litt.

Alle utenom vedkommede var med på pub etterpå hvor vi tok en øl eller 2 og hadde det hyggelig før vi dro hjem til vårt.

Endret av Petter
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...