aleksanderro Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg spiser heller aldri frokost, men det er bare fordi jeg ikke orker å lage meg frokost. Lenke til kommentar
Play dead Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Det er ikke det, nei. Og når du først kommer på det, er du allerede kvalm. Og da har man ikke lyst på/orker ikke mat uansett O.o. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 L4r5! merkelig at jeg også er i fra 127.0.0.1 også har jeg ikke sett deg rundt her Lenke til kommentar
Play dead Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hm. LemonDemon, hva heter du? (Merkelige spm som bare popper inn i hodet mitt her, ja. xD) Du vil bare spore meg opp så du kan voldta meg du Q.Q... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 L4r5! merkelig at jeg også er i fra 127.0.0.1 også har jeg ikke sett deg rundt her Det er fordi jeg pleier å gjemme meg i skapet. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeez, krig med komplett på gang! Hvorfor? Hva har skjedd? +1, hva har skjedd? De har solgt meg en HD DVDspiller med løfte om 5 gratis HD DVDer, men nå viser det seg at tilbudet har gått ut, selv om det fortsatt står i annonsen deres. Så holder på å krangle meg til filmer fra dem, om ikke annet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 De har solgt meg en HD DVDspiller med løfte om 5 gratis HD DVDer, men nå viser det seg at tilbudet har gått ut, selv om det fortsatt står i annonsen deres. Så holder på å krangle meg til filmer fra dem, om ikke annet. Ikke gi deg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Det er fordi jeg pleier å gjemme meg i skapet. ... er det derfor det er dritt i skapet mitt hver dag? du er skikkelig rotete også kan du låne doen her om du må. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 merkelig maskin... kommer ikke inn på forumet med Opera... alle sider funker bortsett fra denne.. men IE kommer jeg inn på... never mind... funker igjen nå... Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 De har solgt meg en HD DVDspiller med løfte om 5 gratis HD DVDer, men nå viser det seg at tilbudet har gått ut, selv om det fortsatt står i annonsen deres. Så holder på å krangle meg til filmer fra dem, om ikke annet. Ikke gi deg. Har nettopp sendt sint-mail, og om de fortsatt er negative så pusser jeg forbrukrerådet på dem Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 er det derfor det er dritt i skapet mitt hver dag? du er skikkelig rotete også kan du låne doen her om du må. Nei, det er ikke meg. Det er sokketrollet. Du vet han som spiser en sokk fra hvert par. Han er en skikkelig gris. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 trudde jeg kasta ut han for et par uker sia jeg men. nei nå trenger jeg mat. brb Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Har nettopp sendt sint-mail, og om de fortsatt er negative så pusser jeg forbrukrerådet på dem Fy dem! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Også er det det at man hele tiden må huske på å faktisk spise. Det er ikke så lett å huske det hver eneste dag. Har gått en hel dag uten å spise, nettopp fordi jeg ikke har tenkt på det av og til. Rare greier. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Haff. Jeg burde gå i dusjen og kle på meg og sånn. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du vil bare spore meg opp så du kan voldta meg du Q.Q... Faen, busted. Men jeg vet du vil. =D Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Uff, jeg glemte å kjøpe digg på butikken, får ta det i kveld, trenger mer koffein også Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hva faen Hadde 12,5k på konto, så kjøpte jeg HD DVD(2,5k) og nå har jeg plutselig 12k igjen. Mystisk. Ah well, klager ikke Lenke til kommentar
Play dead Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Du vil bare spore meg opp så du kan voldta meg du Q.Q... Faen, busted. Men jeg vet du vil. =D Gjennomskuet : ( . Huff. Jeg vet ikke hva jeg skal føle nå...venninnen min har problemer. Jeg ser det, og jeg vil hjelpe. Men hun ser ikke sin egen situasjon. Nei, jeg får dra ut og finne på noe. BRB Endret 9. februar 2008 av LemonDemon Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Noen som vet hvordan man fjærner blod fra teppe? Ikke spør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg