Petter Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Skulle hilse tilbake fra min Jonas, han synes du lager mye lyd Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Nyhus: Har du nr. mitt da? :!: Men er "glad" for at dere ikke ringte og maste, for jeg hadde sykt lyst...men jeg hadde hadde det veldig vondt i dag ds, for og si det mildt Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Vi får ta det en annen gang, skal ikke se bort ifra at jeg kommer til byen om ikke så lenge igjen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Håper det Skal få mast på legen så jeg kan få den timen på sykehuset fortest mulig. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Håper det Skal få mast på legen så jeg kan få den timen på sykehuset fortest mulig. Skal du lobotomeres ? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg er kjemisk lobotomert tror jeg. føler meg helt kake ihodet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 du har bare sniffa løsemiddel. Det telles ikke. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Nyhus: Har du nr. mitt da? :!: Nope, men Oda eller Petter sa de hadde det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Nyhus: Har du nr. mitt da? :!: Nope, men Oda eller Petter sa de hadde det. Jeg har det. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Nyhus: Har du nr. mitt da? :!: Nope, men Oda eller Petter sa de hadde det. Oda hadde det. ikke si sånt om meg!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Noen her som bor på Hamar, har lappen og har lyst på en liten kjøretur ca kl 3 i natt ? ^^ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Håper det Skal få mast på legen så jeg kan få den timen på sykehuset fortest mulig. Skal du lobotomeres ? Nei, desverre....kan ikke gjøre noe som er gjort :!: Men seriøst nok uansett. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Mikkel: setter pris på det forslaget, men er ikke så lett. Selve sykdommen er i hele kroppen, men den går utover nyrene og levra. Den kuren jeg skal ta kan fjerne den, men det er en mulighet for at den ikke forsvinner også. Det er litt skremmende, for kuren er ganske tøff. Men har dratt det ut lenge nok nå. TinaM: Kjøretur kl.3 i natt? for jeg spørre hva du har planer om :!: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Du kan få sjela mi da Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Forsiktig med hva du sier Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg passer aldri på det jeg sier Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Skulen suger. 9. klassen suger. Mat og helse suger. Fader so lei eg er våren, 2 prøver kvar veke fram til sommar! Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Skulen suger. 9. klassen suger. Mat og helse suger. Fader so lei eg er våren, 2 prøver kvar veke fram til sommar! Vent et par år til så vil du savne det sårt mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg