Aleks Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg valgte det kanskje jeg og når jeg trente 2 friggings ganger i løpet av 1 dag Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Ikke nødvendigvis. Hadde det vært meg kunne jeg trent hele dagen uten problem. Men nå er jo du sofagris 2K da så Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Ikke nødvendigvis. Hadde det vært meg kunne jeg trent hele dagen uten problem. Men nå er jo du sofagris 2K da så True dat.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Klassisk musikk, god bok, ostesmørbrød og saft. Denne dagen blir bare bedre og bedre! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Njaaaa. Gjør noe med været og vi har en deal . Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg har en veldig enkel løsning. Gardiner, og husk, ikke se ut. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Sitter her og kjeder vettet av meg. Lest det som kan leses, spillt det som kan spilles og lurket der det kan lurkes. Kan ikke trene, kan ikke utføre tung fysisk aktivitet e.l., og ennhver situasjon som krever at hjernen fungerer går dårlig. Jeg som trodde jeg skulle rett på jobb igjen dagen etter at jeg fjernet visdomstanna På den positive siden har leiligheten aldri vært så ren som nå! Men prøver igjen med spørmål: Tips til program for å ta sikkerhetskopi av alle sanger på Ipod ? Winamp kjørte til 100%, men finner ikke filene noe sted Endret 2. mai 2010 av Vizla Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Senyor: https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=stats_user Er jo ikke mine tall dette. Jeg har da ikke hundre tusen poster. Teller med poster i OT. Joda, men jeg har i hvert fall ikke hundre tusen OT-poster. Heller færre OT enn vanlige. Mine tall er helt annerledes. På denne oversikten er det like mange poster på en måned som jeg har på ett år. Det der skal være dine tall. Legg ut screenshot? De vanlige tallene er tilbake nå, men tidligere i dag var de slik: Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 "Chris kom hit! heretter må dere spørre før dere tar mat, og tale må spørre før hun dusjer, og hun må spørre meg før hun kommer på besøk til deg!" Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Klassisk musikk, god bok, […] Så enig, så enig! Utrolig nok sitter jeg akkurat med det samme. Endret 2. mai 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Fingrene mine lukter eddik gift greie ting. Jeg liker ikke hagearbeid Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 "Chris kom hit! heretter må dere spørre før dere tar mat, og tale må spørre før hun dusjer, og hun må spørre meg før hun kommer på besøk til deg!" Say what? o.O Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 "Chris kom hit! heretter må dere spørre før dere tar mat, og tale må spørre før hun dusjer, og hun må spørre meg før hun kommer på besøk til deg!" minner meg om morra til eksen min Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Men eksen din var tolv eller noe, var hun ikke? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Men eksen din var tolv eller noe, var hun ikke? wat? Nei hun var nok like gammel som meg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 "Chris kom hit! heretter må dere spørre før dere tar mat, og tale må spørre før hun dusjer, og hun må spørre meg før hun kommer på besøk til deg!" minner meg om morra til eksen minAh...selvsagt..fattet ikke hvem det var som kunne si noe slikt men nå ga det fornuft ja.Har aldri vært borti slike foreldre heldigvis. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Men eksen din var tolv eller noe, var hun ikke? Det var sameboe det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Uhuff...kan det ikke bli Mandag snart? Jeg vil ha nok søvn og litt lengre åpningstider på Avancia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg