Sidious Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Jepp. Småbarn og pensjonister. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Er det bare meg eller er quote forandret, trackback nede i hjørnet? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 '' GZIP er skrudd på '' Hva er det for noe? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 har fått et sår på armen som væsker litt. ere noen emoer her som kan komme med tips til sår? Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 har fått et sår på armen som væsker litt. ere noen emoer her som kan komme med tips til sår? Ikkje at eg er emo Men det er vel berre å rense det og hive på ein salve Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) har fått et sår på armen som væsker litt. ere noen emoer her som kan komme med tips til sår? Saltvannsomslag. Hold det rent, ikke putt på plaster, sår trenger luft for å gro. Kok opp 1/4 ts salt og 2,5 dl vann (havsalt, ikke bordsalt) og putt det på en ren kompress e.l. og legg det på såret så varmt som du tåler, da det ligge til det begynner å bli kaldt. Gjenta så ofte som nødvendig. Edit: Hold det rent, gi det luft er den generelle regelen. Hvis det fortsetter å væske etter en-to dager kan du smøre på litt bacymicin og legge på litt gasbind/bomull og la det være på over natten eller lignende, men som oftest holder det med saltvannsrens. Endret 2. mai 2010 av Eplefe 1 Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Senyor: https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=stats_user Er jo ikke mine tall dette. Jeg har da ikke hundre tusen poster. Teller med poster i OT. Joda, men jeg har i hvert fall ikke hundre tusen OT-poster. Heller færre OT enn vanlige. Mine tall er helt annerledes. På denne oversikten er det like mange poster på en måned som jeg har på ett år. Endret 2. mai 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 oi oi. godt svar forventa jeg egentlig ikke det er ikke så fryktelig ille, men skal ut å trene mer parkour idag igjen så får være litt forsiktig. det med saltvann visste jeg faktisk ikke Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Eg fekk lyst på milkshake, nokon som har oppskrift ? Ikkje link meg til "Let me google that for you." For eg lika ikkje å bli linka til google, for da føler eg meg som ein n00b. :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Hvis du skal gjøre noe som gjør at du risikerer å få skitt innpå såret er det greit å dekke det til med plaster/gasbind/kompress/noe lignende, men i hovedsak er regelen at jo mer luft såret får, jo fortere gror det. Eg fekk lyst på milkshake, nokon som har oppskrift ? Ikkje link meg til "Let me google that for you." For eg lika ikkje å bli linka til google, for da føler eg meg som ein n00b. :!: Vaniljeis Frisk frukt av valg Melk/fløte Sukker, om nødvendig (smak til, ikke pøs på). Putt i blender. Eventuelt: Vaniljeis Sjokoladepulver/sjokolade Putt i blender Eller: Naturell youghurt Isbiter Frukt/sjokolade/det du vil at milkshaken skal smake putt i blender. Det er viktig med den siste at blenderen din er sterk nok til å kunne knuse is. 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) jepp blir vel å ta på et plaster etterpå. har ikkeno annet fordi det blei brukt opp når jeg fikk kutt på foten nesten litt bortkasta fordi jeg måtte bort å sy uansett. og jeg foreslår at du lager deg en smuuudy Edit: åja eple kom med godt svar Edit2: mye må man egentlig ut med for en god blender? kjøpte en i fjor som gikk i stykker ca med en gang og var helt på trynet. fikk igjen penga så sånn sett null stress. Endret 2. mai 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 jepp blir vel å ta på et plaster etterpå. har ikkeno annet fordi det blei brukt opp når jeg fikk kutt på foten nesten litt bortkasta fordi jeg måtte bort å sy uansett. og jeg foreslår at du lager deg en smuuudy Edit: åja eple kom med godt svar Smuuudy lagar eg kvar dag! Følte for å vere litt "usun" no Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Senyor: https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=stats_user Er jo ikke mine tall dette. Jeg har da ikke hundre tusen poster. Teller med poster i OT. Joda, men jeg har i hvert fall ikke hundre tusen OT-poster. Heller færre OT enn vanlige. Mine tall er helt annerledes. På denne oversikten er det like mange poster på en måned som jeg har på ett år. Det der skal være dine tall. Legg ut screenshot? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Jiises, Mezzoforte er super-smooth å høre på. http://www.youtube.com/watch?v=shND2MBq00Y Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Fy så bra i går kveld ble! Bare deprimerende at det begynte å sne. o_O Datasmurf: Fikk du ta del i festlighetene? I sure as hell did. ^^ Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 En i klassen klarer faen meg ikke å forstå at filmen hans ikke blir i full HD kvalitet når han oppskalerer en video som er 400x350 piskler til full HD Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Ut og gå tur. Digg vær her Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 En i klassen klarer faen meg ikke å forstå at filmen hans ikke blir i full HD kvalitet når han oppskalerer en video som er 400x350 piskler til full HD Teknisk sett har han jo rett, filmen blir full HD. Et 2mp bilde blir 3mp om du oppskalerer det til det. Den estetiske kvaliteten derimot, det blir noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg