fargoth Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Mp4, flv-containeren har generelt lavere støtte og dårligere implementering i off-line avspillere. Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Haha, bare fantastisk dette hahahahahahahahhahahahah Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Haha, må si jeg humra litt av denne kommentaren på youtube: did you record that with your washing machine? 3 frames per week Hvorfor 3 frames? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Haha, må si jeg humra litt av denne kommentaren på youtube: did you record that with your washing machine? 3 frames per week Hvorfor 3 frames? Fordi.. filmen hadde veldig få frames per second.. ? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Haha, må si jeg humra litt av denne kommentaren på youtube: did you record that with your washing machine? 3 frames per week Hvorfor 3 frames? Fordi.. filmen hadde veldig få frames per second.. ? Okey, hvordan tar du bilder med en vaskemaskin? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Digg med isvann etter et varmt bad. Woo! Da fikk jeg noen flere folk hit! Fest i leiligheten? Lurte et øyeblikk på om du mente at du hadde klart å få noen nye til å registrere seg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Nei takk, tror ikke vi trenger flere MSN-samtaler i DNFK mellom smurf og familien Endret 1. mai 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Tenkte jeg skulle sikkerhetskopiere musikken jeg har på den gamle Ipod'en min. Tips til program ? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg fikk veldig lyst til å lage STORT hopp å ta backflipp med Snowracer på det Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Haha, må si jeg humra litt av denne kommentaren på youtube: did you record that with your washing machine? 3 frames per week Hvorfor 3 frames? Fordi.. filmen hadde veldig få frames per second.. ? Okey, hvordan tar du bilder med en vaskemaskin? Enkelt. Legg en lysfølsom film bak vaskemaskinens display og sett den på full vask @ 1400 omdreininger. Det kjipe med kamera i vaskemaskinen er at du må bære den rundt for å få bilder som ikke er tatt inne på baderommet. Men det funker, det gjør det. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Det var en norskprodusert kortbok ("lommebok" for kredittkort) som var veldig populær. Hadde også plass til noen sedler og greier. Veldig praktisk og populær. Nå klarer jeg ikke å finne linken til siden. Noen som vet? Hmm, jeg kommer vel til å finne linken rett etter at jeg har publisert dette innlegget. Som alltid. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Er det Exentri du tenker på? 1 Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Er det Exentri du tenker på? Ja, det er det. Fant det faktisk rett etter at jeg postet (som jeg alltid gjør når jeg lurer på noe på forumet). Takk for hjelpen iallefall. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Fy søren! Fantastisk aften! Så mye hor og utroskap har jeg ikke sett på flere år! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Datasmurf: Fikk du ta del i festlighetene? Har sovet dårlig i natt pga. at den kuken av en nabo (i underetasjen) begynte å spille musikk da han/hun kom hjem fra baren i natt. *Banne* Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Hvorfor får jeg frem disse tallene? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 wha!? Er du våken på denne tida av døgnet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg