Demonfudge Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Nei. Hva med deg? Nope, her er alt toppers. *knipse* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Har jeg sagt at jeg er i Stavanger? Du har tidligere uttalt at du bor der, så jeg antar det. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Nei. Hva med deg? Nope, her er alt toppers. *knipse* Her og. Blir til og med favorittmaten til middag. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Hva er favorittmaten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Blir wok idag. Godt å få servert mat iblandt også. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Hva er favorittmaten? Saftig biff med tilbehør! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Hva er favorittmaten? Saftig biff med tilbehør! Da trekker jeg tilbake at du har dårlig smak! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Hva er favorittmaten? Saftig biff med tilbehør! Da trekker jeg tilbake at du har dårlig smak! Hva avatarer angår, så har han det. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Og det sier du som konstant har bilde av en kake... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Det har en sammenheng med nicket. Men jeg husker deg alltid som "han med de dårlige avatarene". Du har blitt bedre nå i det siste, men for en liten stund siden hadde du alltid avatarer med elendig kvalitet osv. I tillegg er jeg ikke alltid like seriøs, så ikke bli sur for det jeg skrev om din avatarsmak. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Den siste var ganske møllspist på kvaliteten ja. Det var derfor jeg byttet så fort. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Det har en sammenheng med nicket. Men jeg husker deg alltid som "han med de dårlige avatarene". Du har blitt bedre nå i det siste, men for en liten stund siden hadde du alltid avatarer med elendig kvalitet osv. I tillegg er jeg ikke alltid like seriøs, så ikke bli sur for det jeg skrev om din avatarsmak. Haha, samme her Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Fy faen. Stroganofgryte med kyllingfillet er så jævla godt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Fy faen, når jeg først setter i gang å spille gamle THPS-spill, så går tida alt for fort! Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Ja, det skal jeg faen meg laste ned. Er det nr 2 som har den banen der man kan hoppe gjennom noe glass og grinde på et helikopter? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Den siste var ganske møllspist på kvaliteten ja. Det var derfor jeg byttet så fort. Ser den. Den du har nå ser jo helt grei ut, bare litt "oppbrukt" tekst. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Jææjæ, da ble det jobbing i morgen også. Ca 200,- i timen og jobbing fra klokken 12-18. Skal hjelpe til på et av Bauhaus sine lagere. Edit: Faen som forumet skal henge seg opp hele tiden. Endret 1. mai 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Yay, jeg fucka opp døgnrytmen min med å sove 4 timer i ettermiddag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg