Mikkel™ Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Bilder av den nye kåken er ute i Nerdebula Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Du kunne gitt link til oss som vil se om du har nudes av jarmo på veggen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 hvorfor australia? Lengst mulig unna? 3 uker inni en kokvarm buss burde få dem til å tenke over situasjonen. New Zealand er lenger unna enn Australia. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Større plass i Australia vettu. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Fikk akkurat besøk av to russ som hadde festa i hele går og i hele natt, og jeg prøver å lese til tentamen. Det endte med at jeg heiv de på dør og ba de komme igjen en annen gang. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Noen burde laget en gore-film (Tommy "Død Snø" Wirkola kanskje?) der dørene på en full russebuss blir sveiset igjen fra utsiden, anlegget blir fikset så det kun spiller på max lyd og kan ikke skrus av, og sjåføren erstattes med en robot som kan kjøre. Så får vi følge ungdommene som blir tvunget til å være innestengt i dagevis, kanskje ukevis med musikk på full guffe. Helt til de begynner å spise hverandre av ren galskap og sult. Den hadde jeg kjøpt. 2 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Større plass i Australia vettu. New Zealand er fortsatt lenger unna. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Noen burde laget en gore-film (Tommy "Død Snø" Wirkola kanskje?) der dørene på en full russebuss blir sveiset igjen fra utsiden, anlegget blir fikset så det kun spiller på max lyd og kan ikke skrus av, og sjåføren erstattes med en robot som kan kjøre. Så får vi følge ungdommene som blir tvunget til å være innestengt i dagevis, kanskje ukevis med musikk på full guffe. Helt til de begynner å spise hverandre av ren galskap og sult. Den hadde jeg kjøpt. Det hadde jeg også. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Noen burde laget en gore-film (Tommy "Død Snø" Wirkola kanskje?) der dørene på en full russebuss blir sveiset igjen fra utsiden, anlegget blir fikset så det kun spiller på max lyd og kan ikke skrus av, og sjåføren erstattes med en robot som kan kjøre. Så får vi følge ungdommene som blir tvunget til å være innestengt i dagevis, kanskje ukevis med musikk på full guffe. Helt til de begynner å spise hverandre av ren galskap og sult. Den hadde jeg kjøpt. Det hadde jeg også. Slenger meg på den. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) New Zealand er fortsatt lenger unna. Det har jeg ikke sagt noe på. Større ørken i Australia, passer bedre å sette en russebuss der. Edit: Ja, hadde kjøpt den filmen jeg også. Endret 1. mai 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Noen burde laget en gore-film (Tommy "Død Snø" Wirkola kanskje?) der dørene på en full russebuss blir sveiset igjen fra utsiden, anlegget blir fikset så det kun spiller på max lyd og kan ikke skrus av, og sjåføren erstattes med en robot som kan kjøre. Så får vi følge ungdommene som blir tvunget til å være innestengt i dagevis, kanskje ukevis med musikk på full guffe. Helt til de begynner å spise hverandre av ren galskap og sult. Den hadde jeg kjøpt. Det hadde jeg også. Slenger meg på den. Definitivt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Som om ikke filmideen til bytex frister nok, fikk jeg også veldig lyst å se dette spillet bli realitet: et spill hvor man styrer et narkoleptisk dovendyr hvis største fiende er apekatter som må bekjempes med egenproduserte bæsjeprosjektiler Hvor jævlig awesome ville ikke det være? 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Lær deg å programmere så kan du lage det selv. Evt spør noen som kan flash å lage et flashspill som gjør akkurat det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Som om ikke filmideen til bytex frister nok, fikk jeg også veldig lyst å se dette spillet bli realitet: et spill hvor man styrer et narkoleptisk dovendyr hvis største fiende er apekatter som må bekjempes med egenproduserte bæsjeprosjektiler Hvor jævlig awesome ville ikke det være? På en skala fra 1-10: 2. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Lær deg å programmere så kan du lage det selv. Evt spør noen som kan flash å lage et flashspill som gjør akkurat det. For lat, har ikke geeky nok venner :'-'-( Men hvem har vel ikke lyst å spille som denne karen her @ murder rampage: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg kunne gjort det, men meh ... Orker ikke prøve å huske all AS-inga Ha ha. Vi vasker ovnen, og har sånn hardcore ovnsrens hvor det står vi må ha vernedrakt og what not for å bruke trygt, noe kompisen min ikke tenkte over da han brukte den (han trodde han brukte den vanlige) og nå, en halvtime etterpå når han åpner ovnen for å vaske, blir vi plutselig helt borte vekk og "rusa" på faenskapet. Opp med alle vinduer, vifta på full g og jeg har stått ute i hagl i 5 min for å komme meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Noen burde laget en gore-film (Tommy "Død Snø" Wirkola kanskje?) der dørene på en full russebuss blir sveiset igjen fra utsiden, anlegget blir fikset så det kun spiller på max lyd og kan ikke skrus av, og sjåføren erstattes med en robot som kan kjøre. Så får vi følge ungdommene som blir tvunget til å være innestengt i dagevis, kanskje ukevis med musikk på full guffe. Helt til de begynner å spise hverandre av ren galskap og sult. Jeg melder meg frivillig til å gi det et forsøk når jeg finner ut at jeg skal lage en epic amatørfilm sammen med noen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg kunne gjort det, men meh ... Orker ikke prøve å huske all AS-inga Sjur. Gjør det :-| JEG KAN KJØPE RUSBRUS TIL DEG SOM BETALING! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 New Zealand er fortsatt lenger unna. Det har jeg ikke sagt noe på. Større ørken i Australia, passer bedre å sette en russebuss der. Det trengs ikke en ørken for å bli kvitt pakket. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg kunne gjort det, men meh ... Orker ikke prøve å huske all AS-inga Sjur. Gjør det :-| JEG KAN KJØPE RUSBRUS TIL DEG SOM BETALING! Drikker ikke rusbrus, men du har gitt meg noe å tenke på. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg