Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg er glad butikkene er stengt.

Det gjør at jeg ikke er enda blakkere nå enn jeg egentlig er.

Hovedsaklig fordi jeg har så lyst på en god chili con carne og jeg har ikke råd til å kjøpe dyre bønner og diverse pepperfrukter etc. :p

Jeg har finnbiff i kjøleskapet. Men gawd, så mye krefter jeg må bruke for å varme det opp. /lat

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo egentlig. Men hvordan skal man klare å lure en mann til å bli bindt fast med mindre damen(e) er fysisk overlegne. Altså hvis mannen klarer å bli låst fast slik at han kan bli voldtatt er han enten verdens mest uheldige eller delvis klar for å bli misbrukt.

Dop ham / sjenk ham?

Trenger uansett ikke å binde vedkommende. Holder at dama er stor.

Lenke til kommentar

Hovedsaklig fordi jeg har så lyst på en god chili con carne og jeg har ikke råd til å kjøpe dyre bønner og diverse pepperfrukter etc. :p

Jeg har finnbiff i kjøleskapet. Men gawd, så mye krefter jeg må bruke for å varme det opp. /lat

ja, kjempeslitsomt :tease:

Lenke til kommentar

Jeg har pølser, men har ikke spist annet den siste uka og begynner å bli litt lei, selv om jeg varierer :p

Jeg var - frem til i går kveld - fullstendig overbevist om at natt til første mai var i kveld og at 1. mai var i morgen.

Helt til jeg fant ut at folk skulle ut i går kveld og ikke i kveld og alt ble fucked up på laurdag. -_-

Lenke til kommentar

Den forpulte russebussen med millionanlegg som parkerte rett borti gata her kl 22 burde kræsje og brenne. Jeg ringte politiet og det gjorde sikkert alle naboene i alle de andre husene også. "Neeeeida vi skal parkere her midt i ei gate med bare bolighus og blokker, og ralle ut av bussen og danse og hoppe rundt i gata med musikken på full guffe."

Jeg sier "eat some cop, bitches". De ble jagd vekk. Håper alle ble bura inne til 18. mai.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...