erlendo89 Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Plutselig har de begynt å stenge butikker på 1. mai liksom. Sjokkerende Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Egg ja. Kanksje jeg skal lage meg litt egg & bacon. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg er helt fascinert over at folk ikke har fått med seg sånt. Litt sånn som når fire-fem personer var innom på langfredag og spurte om de kunne låne [insert matvare]. Plutselig har de begynt å stenge butikker på 1. mai liksom. Sjokkerende Åååååå rull ned den nedlatende leppa deres. Jeg veit perfekt at ting stenger 1 mai, jeg har bare ikke fått med meg datoen idag. Er DET så kriminelt? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Overasket over at formen er så bra i dag enda man ble så dritings i går Lurer på om det blir drink i dag å?? Forventer å se deg i kveld ja! Funnet ut hvor dere/vi skal? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Åååååå rull ned den nedlatende leppa deres. Jeg veit perfekt at ting stenger 1 mai, jeg har bare ikke fått med meg datoen idag. Er DET så kriminelt? Har du ikke kalender på mobilen din? Eller pc-en din? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Tror de fleste har det, Eplefe. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Dere kødder? Er 7-eleven også stengt? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Overasket over at formen er så bra i dag enda man ble så dritings i går Lurer på om det blir drink i dag å?? Forventer å se deg i kveld ja! Funnet ut hvor dere/vi skal? Jeg har ikke snøring, noen som er kjent i byen får vise frem Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 De fleste kiosker og gatekjøkken er nok åpne, men vanlige butikker og lignende er stengt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 hæhæhæ butikkene her er åpne Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Overasket over at formen er så bra i dag enda man ble så dritings i går Lurer på om det blir drink i dag å?? Forventer å se deg i kveld ja! Funnet ut hvor dere/vi skal? Jeg har ikke snøring, noen som er kjent i byen får vise frem Choice på Grønland har hvertfall billig øl : 34kr halvlitern Endret 1. mai 2010 av Kim S Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Åååååå rull ned den nedlatende leppa deres. Jeg veit perfekt at ting stenger 1 mai, jeg har bare ikke fått med meg datoen idag. Er DET så kriminelt? Har du ikke kalender på mobilen din? Eller pc-en din? har det seff. Men jeg passer som regel på klokka mest. Jeg har hatt en hektisk uke så dagene fløy, da mista jeg bare oversikten. Tror faktisk jeg var kanskje klar over at det var den 30 igår, men logikken slo meg aldri Det kom bare litt "overaskende" på, thats it Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Meget positivt overrasket over politifolka som kom til odden der vi festa, utrolig kule karer Må si vi ble litt skremt med en gang det kom en politibil rullende inn i skogen da Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Dere står fritt til å flytte. Ikke egentlig. Det er kjekt å bli ferdig med VGS, y'know. Jeg liker skolen min. Endret 1. mai 2010 av KittyCat Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Du står fritt til å flytte om to måneder, da. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Petter: send meg en PM med ditt nummer.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Du står fritt til å flytte om to måneder, da. Du vet alt om det, ja? Jeg har valgt å ta opp to fag på samme skole. Jeg kunne tatt det over nett, men det er lettest slik. Norge er kjekt nok det, og jeg har fremdeles god tid, så stresse gidder jeg ikke. Men det er likevel irriterende at butikkene er stengt. Der er jeg helt enig med Bytex. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg er glad butikkene er stengt. Det gjør at jeg ikke er enda blakkere nå enn jeg egentlig er. Hovedsaklig fordi jeg har så lyst på en god chili con carne og jeg har ikke råd til å kjøpe dyre bønner og diverse pepperfrukter etc. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Sjansen for at bowling er oppe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg