Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er helt fascinert over at folk ikke har fått med seg sånt. Litt sånn som når fire-fem personer var innom på langfredag og spurte om de kunne låne [insert matvare].

 

 

Plutselig har de begynt å stenge butikker på 1. mai liksom. Sjokkerende

 

Åååååå rull ned den nedlatende leppa deres. Jeg veit perfekt at ting stenger 1 mai, jeg har bare ikke fått med meg datoen idag. Er DET så kriminelt? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Overasket over at formen er så bra i dag enda man ble så dritings i går :) Lurer på om det blir drink i dag å??

Forventer å se deg i kveld ja!

Funnet ut hvor dere/vi skal?

 

Jeg har ikke snøring, noen som er kjent i byen får vise frem :p

Choice på Grønland har hvertfall billig øl : 34kr halvlitern

Endret av Kim S
Lenke til kommentar

Åååååå rull ned den nedlatende leppa deres. Jeg veit perfekt at ting stenger 1 mai, jeg har bare ikke fått med meg datoen idag. Er DET så kriminelt? :dontgetit:

Har du ikke kalender på mobilen din? Eller pc-en din? :p

 

har det seff. Men jeg passer som regel på klokka mest.

 

Jeg har hatt en hektisk uke så dagene fløy, da mista jeg bare oversikten. Tror faktisk jeg var kanskje klar over at det var den 30 igår, men logikken slo meg aldri :p

 

Det kom bare litt "overaskende" på, thats it :)

Lenke til kommentar

Du står fritt til å flytte om to måneder, da.

Du vet alt om det, ja?

 

Jeg har valgt å ta opp to fag på samme skole. Jeg kunne tatt det over nett, men det er lettest slik. Norge er kjekt nok det, og jeg har fremdeles god tid, så stresse gidder jeg ikke. Men det er likevel irriterende at butikkene er stengt. Der er jeg helt enig med Bytex.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...