Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kaanskje? Jeg klarer å svi spaghetti... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg klarer å svi spaghetti... spaghetti != pizza. Bare ikke gjør som de på eldrebølgen og glem å ta av plasten! :!: Lenke til kommentar
Play dead Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kaanskje? Jeg klarer å svi spaghetti... Jeg klarte å eksplodere en kake. Også greide jeg å brenne opp grytekluten ^_^. Er klønete jeg. Drikker av saltbøssa, tar håndsåpe på tannbørsten og legger pc-spill i kjøleskapet. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Bare ikke gjør som de på eldrebølgen og glem å ta av plasten! :!: Haha, jeg husker det. Epic fail av han gamle fyren, tok ikke av plasten og la flere i samme ovn Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Haha, jeg husker det. Epic fail av han gamle fyren, tok ikke av plasten og la flere i samme ovn Har brent seg inn som skrekkeksempel. Selv skal jeg ha "hjemmelagd" pizza idag . Ferdigkjøpt deig, saus og revet ost. Men jeg som må legge på ting (kylling, bacon, mais og sopp). Synd jeg ikke har hvitløksdip Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Det står utenpå grandiosaen "ta av plasten". Sååå.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 jeg lagde hjemmelaga pizza i går. dvs jeg lagde deigen, og la til pizzasaus, ost, sånne gode kjøttkaker som er spicy som mamma lagde til meg og champgnon ( sånn det skrives ? ) har igjen noen biter fra i går, men veit ikke om jeg vil ha det til frokost akkuratt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Pizza til frokost er jo heaven Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Lager hjemmelaget pizza noen ganger men orker ikke i dag, tror jeg bare finner noe fancy greier Men stakk på butikken nå, noen som trenger noe? Lenke til kommentar
Play dead Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Lager hjemmelaget pizza noen ganger men orker ikke i dag, tror jeg bare finner noe fancy greierMen stakk på butikken nå, noen som trenger noe? Ett stykk Eplefe, takk. *gi penger til* Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ett stykk Eplefe, takk. *gi penger til* La oss si det slik, du har ikke råd til henne Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Men stakk på butikken nå, noen som trenger noe? Hvitløksdip... Lenke til kommentar
Play dead Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ett stykk Eplefe, takk. *gi penger til* La oss si det slik, du har ikke råd til henne La oss nå se på det Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 La oss nå se på det Okay, men jeg dro på butikken nå Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeez, krig med komplett på gang! Lenke til kommentar
Play dead Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ikke så lang vei dit antar jeg. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hva spiste/spiser folk til frokost? Jeg spiser akkurat nå; Cola, popcorn og pizza. Jeg er så utrolig sunn. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hva spiste/spiser folk til frokost?Jeg spiser akkurat nå; Cola, popcorn og pizza. Jeg er så utrolig sunn. Frokst er det vanigvis cornflakes med bananer/jordbærsyltetøy spørs hva jeg har Jeg har ikke spist siden jeg kom hjem i fra skolen i går.. 24-25 timer siden... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 1 1/2 lyse rundstykker med pæreskinke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg