Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker ikke fredager, for some reason så sitter jeg å venter på slipp av podcast helt til jeg kommer på faen...det er tid for filmpolitiet jo :(

Ja, hender jeg glemmer meg jeg også. Men Filmpolitiet er helt greit det synes jeg.

 

Sitter her og titter på tv, i morgen så blir alle tv-kanalene fjernet. :wee:

 

Jann: Jeg ville nok brukt vinterdekkene om føret var sånn. Kunne muligens brukt sommerdekk om de var helt nye, meeeen.

 

Det koster med mye tv-kanaler ja. Farmor og farfar har rikstv og betaler et par hundrelapper i måneden for kun tv2. wallbash.gif Men i løpet av sommeren blir det ordning, 100m med fiber skal graves, og vi lurer det til med to dekodere i to forskjellige hus på ett abonnement. ok_dremel.gif

 

Jeg har 0 problem med å kjøre på sommerdekk sånn som forholdene er, men hva hjelper det når forrige eier ikke har levert de til forhandleren enda? hmm2.gif Får håpe jeg ikke blir stoppet og får bot for piggdekkjøring. Hadde vært for jævlig å få bot for noen få titalls mil jeg kjører med pigg når jeg har kjørt på piggfritt i to vintre, og aldri kommer til å kjøre med piggdekk igjen på egen bil.

Lenke til kommentar

Fy faen å gøy...

 

Fikk beskjed om at lil bror hadde konfirmasjons selskap i mårra... så da måtte jeg si nei til å feire natt til 1. mai sammen med flere tusen andre på ei strand borti mellom her...så får jeg vite et vinglass etterpå fra foreldre at det ikke er før på søndag.... så da sitter jeg her da, eneste 17åringen i byyn her som ikke drekker i dag.

 

Har bare en ting og si FAEN I HEEEELLLLLVVVV....!!!

Lenke til kommentar

Fy faen å gøy...

 

Fikk beskjed om at lil bror hadde konfirmasjons selskap i mårra... så da måtte jeg si nei til å feire natt til 1. mai sammen med flere tusen andre på ei strand borti mellom her...så får jeg vite et vinglass etterpå fra foreldre at det ikke er før på søndag.... så da sitter jeg her da, eneste 17åringen i byyn her som ikke drekker i dag.

 

Har bare en ting og si FAEN I HEEEELLLLLVVVV....!!!

Kom til Hamar i morgen da vel?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...