Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Her er det helt stille, faktisk ikke en eneste bil som har kjørt på veien her på minst 30 minutter.

 

Men jeg tar nok kvelden rimelig snart tenker jeg. :wee: Skal feire bursdagen min neste uke anyways, så får ta drikkinga da.

Woooh...her kom de vist inn også. Merkelig...jeg som trodde de som bodde her var studenter og ikke VGS-folk *le*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må jo det! hadde vert morro

Om jeg hadde funnet dere kunne det blitt artig. Sjansen er riktignok lang større for at jeg hadde fresa rundt uten å finne noe som helst. Men det skal vel pilses i oslo i morgen uansett.

Ring meg da vel så kan vi møtes!

 

sett sammen 2 +2 så finner du nr mitt.

Lenke til kommentar

Woooh...her kom de vist inn også. Merkelig...jeg som trodde de som bodde her var studenter og ikke VGS-folk *le*

Ai ai, det høres kos ut. *knipse* :wee:

 

Lurer på hvorfor jeg plutselig har fått så jævla mange venneforespørsler på myspace fra mennesker som tydeligvis er store fans av Hitler. :ph34r:

 

 

*spise wasabi-erter*

Lenke til kommentar
Woooh...her kom de vist inn også. Merkelig...jeg som trodde de som bodde her var studenter og ikke VGS-folk *le*
Ai ai, det høres kos ut. *knipse* :wee:
Jau *knipse*

 

Liker ikke fredager, for some reason så sitter jeg å venter på slipp av podcast helt til jeg kommer på faen...det er tid for filmpolitiet jo :(

 

 

Kan jeg endre innstillingene på forumet slik at det spretter opp en ny fane når jeg klikker på en link?

Slik som det var før i tia....

Nei, pr dags dato så kan du nok ikke det. Søk i Tracker-funksjonen etter andre som har spurt etter det samme og klag!

 

 

Now trying: Cancer Bats

 

 

 

Lenke til kommentar

Liker ikke fredager, for some reason så sitter jeg å venter på slipp av podcast helt til jeg kommer på faen...det er tid for filmpolitiet jo :(

Ja, hender jeg glemmer meg jeg også. Men Filmpolitiet er helt greit det synes jeg.

 

Sitter her og titter på tv, i morgen så blir alle tv-kanalene fjernet. :wee:

 

Jann: Jeg ville nok brukt vinterdekkene om føret var sånn. Kunne muligens brukt sommerdekk om de var helt nye, meeeen.

 

Mikkel: Ja, hvor mye får jeg i timen om jeg kommer opp? :----D

Da skal jeg faen meg ha risikotillegg!

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Ja, hender jeg glemmer meg jeg også. Men Filmpolitiet er helt greit det synes jeg.

 

Sitter her og titter på tv, i morgen så blir alle tv-kanalene fjernet. :wee:

Det er greit men ikke i nærheten :p

Gått lei av TV? :wee:

 

 

Da sitter jeg i ny leilighet! WTB folk som kan komme hit å pakke ut for meg :p

Pakke ut er jo halve morroa, da innser hvor mye unødvendig dritt en har tatt med seg,så kaster man det og så oppdager man etterpå at faen,jeg trengte det der! :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...