BakerHansen Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Yay! Etterpå skal jeg drikke meg ufin i et kyllingkostyme Hva skal dere i helga? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg har funnet ut at det kanskje blir Oslo på meg til høsten allikevel. Nei. Nå får jeg bestemme meg snart. Oh no you didn't. Yay! Etterpå skal jeg drikke meg ufin i et kyllingkostyme Hva skal dere i helga? Bake, tydeligvis. Har ingenting å bruke tiden på, de aller fleste er i Oslo allerede, mens jeg reiser ikke før på mandag. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hva skal dere i helga? Trene, sove, reise og gjøre lekser. Sikkelig usosial helg det her... Lenke til kommentar
Play dead Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nawww. How cute! ^__^ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 God morgen alle sammen Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Es Addan muy bien? soy es muy bien gracias. habla epanol anyone ? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Går i 10'ende klasse. Heheh. Jada. Tiende klasse. Ja, Gimle er vel en kjekk skole. Er en helt grei skole. Ikke noe som er spesielt bra med den, og heller ikke noe som er veldig dårlig med den. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hva skal dere i helga? Dunno, ødelegge det lille jeg har igjen av sosialt liv ved å sitte her? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 habla epanol anyone ? Sí, yo habla español un poco... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Oh no you didn't. Det er ikke min feil! *skylde på NgZ* Lenke til kommentar
Play dead Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) habla epanol anyone ? Sí, yo habla español un poco... Så fint at jeg skjønner det der : D. Eller ikke.... Endret 9. februar 2008 av LemonDemon Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 habla epanol anyone ? Sí, yo habla español un poco... kult. tar spansk på skolen jeg Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Boom Boom Boom, I wan't you in my room, you and me togheter, togheter in my room. *synge* Kan noen dytte den sangen ut av hodet mitt? x) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nawww. How cute! ^__^Søøøøøtt! ^____^Er en helt grei skole. Ikke noe som er spesielt bra med den, og heller ikke noe som er veldig dårlig med den. Husker da jeg var yngre. *sukk*Bodde omtrent tre minutter fra Gimle. Knivstikking var et faktisk problem på skolen. Oh no you didn't. Det er ikke min feil! *skylde på NgZ*Ta med deg røklet ditt til Bergen, og uansett, det er kortere reisetid Bergen - Oslo enn det er nå. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Boom Boom Boom, I wan't you in my room, you and me togheter, togheter in my room. *synge* Kan noen dytte den sangen ut av hodet mitt? x) Jeg kan slå deg i hodet med en slegge? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 kult. tar spansk på skolen jeg Jeg også. 1.-året VGS, studiespesialisering. Får 4 i spansk, så jeg skal ikke syte. Det er vel mitt 4 språk, med serbisk (inkludert de fleste varientene), norsk og engelsk. Ikke verst, skal prøve meg på japansk etterhvert... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 satan i h*. Sov 11,5 timer i natt. Tror jeg er litt morragretten Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) habla epanol anyone ? Sí, yo habla español un poco... es un privilegio raro. Berga en 3 i spansk i 8. 2+ på tentamen men 3 for læreren synes jeg jobbet så godt. Endret 9. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ta med deg røklet ditt til Bergen, og uansett, det er kortere reisetid Bergen - Oslo enn det er nå. Jeg får bare sabotere jobbsjansen hans. Og vi skal til samme by. Vil i alle fall. Dumme gutter. <_< Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Es Addan muy bien? soy es muy bien gracias. habla epanol anyone ? Claro. Tu madre es tu padre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg