SpecialForce Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Lykke til fe Go morn ja Endret 9. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Huff, har vært våken en liten stund nå, og er enda sykt trøtt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg tror jeg skal bake ostesnipper i kveld. Namnam. Lenke til kommentar
Play dead Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg vil også bake O.o. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ostesnipper? Hva er det? Hvor i Bergen bor du? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ostesnipper? Hva er det? Hvor i Bergen bor du? Erh. Ostekjeks, basically. Bor på Landås. LemonDemon: Stikk innom også baker vi sammen. Jeg har lyst til å bake brownies, eller brownie-triffle, ostesnipper, cookies med pistasjnøtt og hvit sjokolade, havrekjeks og kjøpe inn vin og ost og bare være skikkelig bortskjemt xD Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Ah, bor på Kronstad hvis du vet hvor det er. Edit: I Bergen. Endret 9. februar 2008 av aleksanderro Lenke til kommentar
Play dead Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Ost og kjeks! Brownies...*sikle*. Hadde det ikke vært for at du bor i Bergen Noen som har sett brunkremtråden til han Schnell? Hahaha! Endret 9. februar 2008 av LemonDemon Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ah, bor på Kronstad hvis du vet hvor det er. Edit: I Bergen. Ja, vet hvor det er. Bor ikke så alt for langt unna selv, egentlig. Langt unna støpeskjeen du bor?Ost og kjeks! Brownies...*sikle*. Hadde det ikke vært for at du bor i Bergen Hopp på flyet! Det er så sinnsykt verdt det. Jeg lager brownies fra bunnen av, og de er til å DØ for. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 God morgen alle sammen. Hele.. 5 stykker. Heftig liv. Bekki: Leke Baby-massakre? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Støpeskjeen? Jeg bor ca 5 min fra Kronstad Skole, og ca 5 min fra Gimle Skole som jeg går på nå. Så jeg bor sånn mellom de to skolene. Lenke til kommentar
Play dead Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du sier noe der, Eplefe =O. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Støpeskjeen? Jeg bor ca 5 min fra Kronstad Skole, og ca 5 min fra Gimle Skole som jeg går på nå. Så jeg bor sånn mellom de to skolene.Å. Hvilken klasse går du i?Du sier noe der, Eplefe =O.Jeg vet. Pluss at jeg trenger selskap. Nie er vekkreist i helgen. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Går i 10'ende klasse. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 http://www.itavisen.no/sak/508801/Genial_filkopiering/ - Ganske nyttig program. Å, ITAvisen, altså! <3 "Ingegreres i Windows" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Går i 10'ende klasse. Heheh. Jada. Tiende klasse. Ja, Gimle er vel en kjekk skole. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 våkna 11 ellerno I dag har jeg ikkeno å gjøre annet enn det vanlige ( pc, xbox, wii og tegning/maling ) Skulle gjerne funni på no med no folk, men aner ikke om noen gidder eller kan. :\ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg har funnet ut at det kanskje blir Oslo på meg til høsten allikevel. Nei. Nå får jeg bestemme meg snart. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Tilbake fra trening. Ga en fyr juling, og jeg fikk juling Karate FTW... Her i Ås er det som om våren nettopp har kommet. Sola skinner og det er vakkert. Synd med isen... Men jeg skal til Gardemoen om 1t 15min, så denne dagen er fullbooket. Søren altså, kunne jo tatt meg en fin sykkeltur... Jaja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg