j-- Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 God morgen, folkens! *ta seg en dusj* Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 God morgen, folkens! *ta seg en dusj* Du er klar over at klokka var 06:16 når du skrev det her? Skal du på jobb elns? Jeg skal på trening om 1t 30 min. Først må jeg ta på linser og hårvoks. Har blitt mer femi i der siste Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 God morgen ja. SasaB: Trenger da ikke være så femi om du bruker hårvoks. Jeg bruker det jo! Uhm... jah. =/ Eg e femi ^^ Anyways. Snart skal mrbjoern til frisøren. Klippe og farge etterveksten på venstresiden, bleke det hvitt på høyresiden. Etterpå reiser jeg til Drammen for å møte en kompis Så... Forumbrukerene vil nok se lite til meg reste av helgen =/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Tror ikke det er femi å bruke hårvoks De mest macho bøllene på ungdomsskolen misbrukte flere voksbokser i uka. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 God morgen forumfolk Hvordan står det til? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ganske stille så tidlig på morgenen... Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Mhm, folk ligger nok sikkert i sengen og snorker, noe som egentlig jeg skulle gjort nå. Men så måtte jeg opp å hjelpe å bære noen ting, så jeg sitter her å vurderer sterkt som jeg skal legge meg igjen. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Mhm, folk ligger nok sikkert i sengen og snorker, noe som egentlig jeg skulle gjort nå. Men så måtte jeg opp å hjelpe å bære noen ting, så jeg sitter her å vurderer sterkt som jeg skal legge meg igjen. Jeg våkna nettopp :o. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg våknet ni for faen. Drittkveld i går. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 http://www.itavisen.no/sak/508801/Genial_filkopiering/ - Ganske nyttig program. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 God morgen, Buenos dias, Good morning Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Es Addan muy bien? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg våknet ni i dag med en baby oppå meg som jeg ikke ante hvor kom fra. Noia som helvete. Men så fant jeg ut at det var fetteren sin, så nå er jeg happy. Hun har en hånd i munnen min, for piercinger er funfun. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg våkna ca nå. Lørdag, mmmm... mmm Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Babysøvn i sengen min, så kommer fetter og damen og henter henne i ett-tiden. Wooh. Burde sikkert få i henne noe mat før de henter henne. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Våkna 10-11 helt av meg selv idag. Enda jeg la meg 5 o.O Endret 9. februar 2008 av Aivio Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 God Morgen alle forumtroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg