Kexxy er sexxy! Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Å gud.. 2jenter+1gutt=drama >.< Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Å gud.. 2jenter+1gutt=drama >.< Hva ser du på nå? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Å gud.. 2jenter+1gutt=drama >.< Har du 2 jenter å velge mellom? You lucky, lucky man! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Tv... Neida, altså, jeg "er sammen" med ei jente, så blir venninna til "dama" mi sjalu, og lager en stor deal, fordi vi holder ting "hemmelig" for henne. Gosh.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Grr.. og nå krangler de på privat >.< trodde jeg skulle få være vitne til chickfight! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Tror jeg er på dop jeg.. kjennes ut som om jeg flyr.. *deilig* EDIT: altså.. nydelig å fjerne alle innleggene... nå har jeg trippelposta også.. Endret 9. februar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) 2 innlegg om ekle ting er fjernet da det ble spurt etter link til dette. Og bare så det er sagt, det har blitt gitt advarsler tidligere i Forumkaféen for å legge ut linker til stygge ting. Så don't. Edit: Kexxy, it's ok. Ikke din feil at jeg ramponerer tråden. Endret 9. februar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Tenkte bare jeg skulle skape litt nattdrama Skagen! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg linka da ikke til noe ille! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Oi oi så sur noen ble der borte ja.. er vel normalt når man er trønder Nei helvete heller, nå legger jeg meg før jeg får flere trusler flygende etter meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ah. Björn Afzelius. Herlig musikk i natten. Han døde så alt for tidlig. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg stikker og legger meg fordi innlegget mitt ble sletta! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Oi oi så sur noen ble der borte ja..er vel normalt når man er trønder Når sant skal sies er jeg faktisk ikke trønder. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg er halvveis trønder Uten å være stolt av det. Jeg foretrekker å kalle meg selv siddis. Slipper jeg ekkel dialekt, og kan holde meg til å skarre på r-ene Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Oi oi så sur noen ble der borte ja..er vel normalt når man er trønder Når sant skal sies er jeg faktisk ikke trønder. Mente ikke deg problemer et par jenter skjønner du Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Mente ikke deg problemer et par jenter skjønner du Oh. Ting går litt i surr her. Seint på natta vettu. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Mente ikke deg problemer et par jenter skjønner du Oh. Ting går litt i surr her. Seint på natta vettu. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 tid for å sove her også.. Sliten etter all kranglingen, skal si det tar på. God natt Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 http://www.ahajokes.com/funpages/drunk01.gif Høhø. Fyll og overtrøtthet har kanskje lignende symptomer. Så jeg skal gå og inspisere baksiden av øyelokkene snart tror jeg. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Oi, lenge siden forrige post her faktisk Har sett en heftig episode Lost nå jeg. Så nå kan jeg legge meg med god samvittighet. Vel, god natt til dere som faktisk leser dette her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg