Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå går jeg ikke med kjole for å få oppmerksomhet.

Da hadde jeg liksågodt gått naken eller pent kledd for en gangs skyld.

Men det er noe jeg ønsker, at jeg kan gå med kjolen min uten å vekke oppmerksomhet. Uten at folk skal se to ganger. Dog, det er det samme om jeg går i kjole, skinnjakke og redningsvest (ute i båt riktignok), eller t-skjorte året rundt (særlig høst, vinter). Folk glor, stopper og spør, hvisker og tisker.

Lenke til kommentar
Men det er noe jeg ønsker, at jeg kan gå med kjolen min uten å vekke oppmerksomhet. Uten at folk skal se to ganger. Dog, det er det samme om jeg går i kjole, skinnjakke og redningsvest (ute i båt riktignok), eller t-skjorte året rundt (særlig høst, vinter). Folk glor, stopper og spør, hvisker og tisker.

Det er som en flott blondine gjerne skulle ønske å gå toppløs uten å få oppmerksomhet. Det skjer ikke :)

Men la idealismen leve, for all del. Er hva som gjør verden til et bedre sted å være, så lenge man ikke har samme idealisme som motiverte Adolf og gjengen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Er det å synke lavt da? Går ikke folk med kule klær for å vekke oppmerksomhet? Går ikke folk med hårgele for å vekke oppmerksomhet? Dreier ikke hele "pynte seg på badet hver morgen"-fenomenet ut på å vekke oppmerksomhet?

Hadde jeg bare våknet, og gått ut og møtt verden uten å stelle meg i det hele tatt på forhånd hadde jeg fått mye mer oppmerksomhet enn dersom jeg bruker et par minutter på badet. Blant annet fordi håret mitt synes tyngdekraften er oppskrytt. I tillegg får jeg stort sett 2-3 kommentarer om jeg enten er syk eller nettopp har våknet om jeg stiller på skolen helt usminket. En del ting man gjør gjør man for å passe inn, og ikke for å vekke oppmerksomhet ;)

Lenke til kommentar
Fortissimo.

"ff, standing for "fortissimo", and meaning "very loud".

- wiki

Eller, egentlig betyr det vel svært høyt i den musikalske verden. Men forte er latinsk og betyr svært sterk. Derav fortissimo.

That makes no sence, what so ever. I love it! :wee:

__

I min musikalske verden sier man "jævla høgt", eventuelt "AUU" når det er svært høyt.

EDIT: Forresten; Hans ragnar fikk problemer i dag. Haha, for et navn. hihi.

Endret av edge
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...