Kexxy er sexxy! Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Mulig jeg har overtrøtthet-humor nå, men jeg lo av den Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nå går jeg ikke med kjole for å få oppmerksomhet. Da hadde jeg liksågodt gått naken eller pent kledd for en gangs skyld. Men det er noe jeg ønsker, at jeg kan gå med kjolen min uten å vekke oppmerksomhet. Uten at folk skal se to ganger. Dog, det er det samme om jeg går i kjole, skinnjakke og redningsvest (ute i båt riktignok), eller t-skjorte året rundt (særlig høst, vinter). Folk glor, stopper og spør, hvisker og tisker. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Argh! Hatt ustabilt nett nå i flere dager og har liksom prøvd *alt*. Reinstallert drivers, til og med prøvd en linux distro for å se om det var galt med windowsen OOOOGSÅ var ikke kabelen ordentlig i routeren... -.- Frustrerende når feilen er så enkel Uansett, god natt! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kexxy: er man nordfra er den der hysterisk! Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kexxy: er man nordfra er den der hysterisk! Got that right Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Men det er noe jeg ønsker, at jeg kan gå med kjolen min uten å vekke oppmerksomhet. Uten at folk skal se to ganger. Dog, det er det samme om jeg går i kjole, skinnjakke og redningsvest (ute i båt riktignok), eller t-skjorte året rundt (særlig høst, vinter). Folk glor, stopper og spør, hvisker og tisker. Det er som en flott blondine gjerne skulle ønske å gå toppløs uten å få oppmerksomhet. Det skjer ikke Men la idealismen leve, for all del. Er hva som gjør verden til et bedre sted å være, så lenge man ikke har samme idealisme som motiverte Adolf og gjengen. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Morn! Nå har jeg sett det programmet på NRK og det var heftig! Hva snakker dere om? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Morn! Nå har jeg sett det programmet på NRK og det var heftig!Hva snakker dere om? Få deg noe fett: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 He he, jeg ser ikke for meg at jeg skal prøve å ta over verden for å få folk til å akseptere menn i kjole, dog det hadde jo vært noe å drømme om når man vil føle seg litt vel farfetched Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er det å synke lavt da? Går ikke folk med kule klær for å vekke oppmerksomhet? Går ikke folk med hårgele for å vekke oppmerksomhet? Dreier ikke hele "pynte seg på badet hver morgen"-fenomenet ut på å vekke oppmerksomhet? Hadde jeg bare våknet, og gått ut og møtt verden uten å stelle meg i det hele tatt på forhånd hadde jeg fått mye mer oppmerksomhet enn dersom jeg bruker et par minutter på badet. Blant annet fordi håret mitt synes tyngdekraften er oppskrytt. I tillegg får jeg stort sett 2-3 kommentarer om jeg enten er syk eller nettopp har våknet om jeg stiller på skolen helt usminket. En del ting man gjør gjør man for å passe inn, og ikke for å vekke oppmerksomhet Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 FF står jo for mange ting.. Hell yes. Irriterende når folk spør om scarificationen min står for Foo Fighters eller Firefox. =( Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hell yes. Irriterende når folk spør om scarificationen min står for Foo Fighters eller Firefox. =( Så.. Firefox? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hell yes. Irriterende når folk spør om scarificationen min står for Foo Fighters eller Firefox. =( Så.. Firefox? Ha..ha.. En i klassen min foreslo Fuck Friend. Men nei. Fortissimo is teh shit! Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ha..ha.. En i klassen min foreslo Fuck Friend. Men nei. Fortissimo is teh shit! Hva står FF for, sa du? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hva står FF for, sa du? Fortissimo. "ff, standing for "fortissimo", and meaning "very loud". - wiki Eller, egentlig betyr det vel svært høyt i den musikalske verden. Men forte er latinsk og betyr svært sterk. Derav fortissimo. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Fortissimo. "ff, standing for "fortissimo", and meaning "very loud". - wiki Eller, egentlig betyr det vel svært høyt i den musikalske verden. Men forte er latinsk og betyr svært sterk. Derav fortissimo. That makes no sence, what so ever. I love it! __ I min musikalske verden sier man "jævla høgt", eventuelt "AUU" når det er svært høyt. EDIT: Forresten; Hans ragnar fikk problemer i dag. Haha, for et navn. hihi. Endret 9. februar 2008 av edge Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 I min musikalske verden sier man "jævla høgt", eventuelt "AUU" når det er svært høyt. N00b. Jeg kjenner en som heter Ola Hanupan. =D Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 jeg vet om en her i bygda som heter "Hjalmar Palmar" Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Åherregud hahaha! Snakker med en veninne på msn, hun er kristen, jeg har en særdeles stygg emoticon som går i meatspin. Den kom fram i samtalen ved et uhell.. Hahhaa herregud så lattis! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hallo! Hva snakker dere om! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg