Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ga det noe mer mening at damer skulle gå i bukse før i tiden da? Jeg gjetter på at det var et av poengene til menn som ikke ønsket at kvinner skulle gå i bukse. Og skotter har da lenge gått i skjørt, eller kilt som de så fint kaller det. Hva er egentlig forskjellen? For ikke å snakke om at egentlig alle menn før i tiden gikk i "kjoler", alt fra togaer til tunikaer og mye annet. For ikke å snakke om katolske prester som gikk med prestekjoler. Er bare i nyere tider menn har begynt å gå med strømper, og etterhvert bukser.

At "vi" har gjort det før, betyr ikke at "vi" trenger å gjøre det nå. Jeg synes værtfall det bare er ekkelt.

Lenke til kommentar

Har selv gått i kjole engang. Var på fest. Jentene kledde seg i gutteklær og guttene i jenteklær. En av de artigste festene jeg har vært på. Men det var vel hovedsakelig fordi jentene strippet på festen.

*mimre*

Dette var i det forrige årtusen. Jeg er seriøst blitt gammal. Om noen menn ønsker å ikle seg skjørt kombinert med burka, så stå på. Jeg har andre ting å bry meg om.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Jeg vil ikke at menn skal gå i kjoler.

Jeg vil at menn skal ha rett til å gå med kjole om de selv vil, uten at folk skal pese og mase og true med bank og død og alt sånn der.

Når damer kan gå i bukse, syns jeg det er rett og rimelig at menn kan bruke kjole.

Helt uten pes.

Du kjører jo falske pupper også når du går i kjole, betyr det at vi jenter egentlig burde stappet sokker nedi buksene våre?

En ting er å gå med kjole, men når man insisterer på F-cup i tillegg blir det drag, ikke bare tilfeldig klesplagg.

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar

At vi har gjort det før er et argument for at det ikke burde være galt nå. Helt ærlig talt, er det så forferdelig om noen gutter/menn velger å gå i kjole/skjørt? Er ikke akkurat slik at du kommer til å bli tvunget til å gjøre det du også. ;-) Dessuten må da folk få lov til å gå i det de føler seg komfortabel i, så lenge det ikke går nevneverdig utover andre. Ser ikke hvorfor noen skulle ta skade av at menn går i kjole? Jeg bryr meg overhodet ikke i hva slags klær mine kjære medmennesker går med, så lenge de dekker til de områder av kroppen som ikke bør vises offentlig.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Jeg vil ikke at menn skal gå i kjoler.

Jeg vil at menn skal ha rett til å gå med kjole om de selv vil, uten at folk skal pese og mase og true med bank og død og alt sånn der.

Når damer kan gå i bukse, syns jeg det er rett og rimelig at menn kan bruke kjole.

Helt uten pes.

Du kjører jo falske pupper også når du går i kjole, betyr det at vi jenter egentlig burde stappet sokker nedi buksene våre?

Hadde jo vært en fin måte å eliminere uønsket tafsing på i hvert fall. Har han virkelig falske pupper? Trist, jeg er generelt sett ingen tilhenger av silikon. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan kvinner makter å ha så mye forskjellig i veskene sine. Alltid en haug med hemmelige rom. De er tryllekunstnere hele gjengen. Når jeg spiller spill og undrer meg på hvordan karakteren jeg spiller kan plukke med seg både tre stk. gevær, en bazooka og en stige så konkluderer jeg med at vedkommende nok er utstyrt med en veske. Det er den eneste logiske forklaringen.

Lenke til kommentar
Er det å synke lavt da? Går ikke folk med kule klær for å vekke oppmerksomhet? Går ikke folk med hårgele for å vekke oppmerksomhet? Dreier ikke hele "pynte seg på badet hver morgen"-fenomenet ut på å vekke oppmerksomhet?

Jeg tror man vil vekke vel så mye oppmerksomhet om man ikke gjør de tingene.

Lenke til kommentar
Er du virkelig sunket til det nivået datasmurf? Så lavt at du går med kjole for å få oppmerksomhet?

Jeg er kommet til det stadiet hvor jeg faktisk treffer ukjente som roper ut "hva, du er vel ikke DOTTEN fra Diskusjon.no? MOahahaha!", så personlig har jeg ikke helt behov for kjole for å tilfredsstille mine attention whore-nykker (vi har dem alle, bare innrøm det).

Hva gjør så du for å få oppmerksomhet? :)

Lenke til kommentar
Er det å synke lavt da? Går ikke folk med kule klær for å vekke oppmerksomhet? Går ikke folk med hårgele for å vekke oppmerksomhet? Dreier ikke hele "pynte seg på badet hver morgen"-fenomenet ut på å vekke oppmerksomhet?

Jeg tror man vil vekke vel så mye oppmerksomhet om man ikke gjør de tingene.

Du har faktisk et poeng der.

Lenke til kommentar
Er du virkelig sunket til det nivået datasmurf? Så lavt at du går med kjole for å få oppmerksomhet?

Jeg er kommet til det stadiet hvor jeg faktisk treffer ukjente som roper ut "hva, du er vel ikke DOTTEN fra Diskusjon.no? MOahahaha!", så personlig har jeg ikke helt behov for kjole for å tilfredsstille mine attention whore-nykker (vi har dem alle, bare innrøm det).

Hva gjør så du for å få oppmerksomhet? :)

Jeg spiller mye på humor! :) Men da er man også avhengig av å faktisk komme i kontakt med den personen først.

Men det skal sies at jeg ikke har et enormt behov for oppmerksomhet. Er enebarn og fikk mye av det da jeg var liten.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Argh! Hatt ustabilt nett nå i flere dager og har liksom prøvd *alt*. Reinstallert drivers, til og med prøvd en linux distro for å se om det var galt med windowsen

OOOOGSÅ var ikke kabelen ordentlig i routeren... -.-

Frustrerende når feilen er så enkel :wallbash:

Uansett, god natt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...