Nora90 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Alltid frykta at folk skulle stjele posten min her oppe, og nå har det skjedd >< Stakkars deg Hvor skal du kjøpe kjoler nå? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Bruktbutikker. Men jeg hadde ikke katalogen for kjoler Jeg skulle kjøpe meg morgenkåpe og diverse! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 http://kotaku.com/gaming/portal/the-offici...259.php?cpage=2 DO WANT! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Bare jeg som fikk Mounir-assosiasjoner nå? *Humre* Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Nei. nå legger jeg meg. God natt alle dere der ute Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Uh, bare fordi jeg lurer, hvorfor i huleste vil du at menn skal gå i kjoler, smurf? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg vil ikke at menn skal gå i kjoler. Jeg vil at menn skal ha rett til å gå med kjole om de selv vil, uten at folk skal pese og mase og true med bank og død og alt sånn der. Når damer kan gå i bukse, syns jeg det er rett og rimelig at menn kan bruke kjole. Helt uten pes. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Når damer kan gå i bukse, syns jeg det er rett og rimelig at menn kan bruke kjole.Helt uten pes. Can't locate logic. Tror det er en av de tingene som ikke kan endres, fordi det ikke gir mening. Hvis menn vil gå i kjole, gjør for all del det, men det går ikke å forvente at andre skal godta det. Ingen vil se det Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 det holder at noen menn går i kilt Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Vi er på god vei kibs! Gutter er begynt med sminke, samt veske! Whats next lizzm? Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 det holder at noen menn går i kilt DET er kult! Det er når de slutter å gå med overdel det begynner å gå galt. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 fekk endelig 1337 inlegg i pink floyd tråden. no blir det offtopic forumet i alle fall ein stnd framover Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Bare jeg som fikk Mounir-assosiasjoner nå? *Humre* Nei, ikke bare deg :!: Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hvordan har det seg at cirka hele internett har fått for seg at den korrekte forkortelsen for Firefox er FF? Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hvordan har det seg at cirka hele internett har fått for seg at den korrekte forkortelsen for Firefox er FF? Kan jeg starte å kalle deg SS? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ga det noe mer mening at damer skulle gå i bukse før i tiden da? Jeg gjetter på at det var et av poengene til menn som ikke ønsket at kvinner skulle gå i bukse. Og skotter har da lenge gått i skjørt, eller kilt som de så fint kaller det. Hva er egentlig forskjellen? For ikke å snakke om at egentlig alle menn før i tiden gikk i "kjoler", alt fra togaer til tunikaer og mye annet. For ikke å snakke om katolske prester som gikk med prestekjoler. Er bare i nyere tider menn har begynt å gå med strømper, og etterhvert bukser. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hvordan har det seg at cirka hele internett har fått for seg at den korrekte forkortelsen for Firefox er FF? er vel fordi det er bygd opp av to ord: Fire og Fox det blir FireFox og da fjerner man alt bortsett fra: FF Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 FF står jo for mange ting.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Leste hele internett forrige uke. To ganger faktisk. Var et par som ikke helt hadde fått med seg den forkortelsen. Men det får så være. Eneste stedet folk forkorter mer enn på internett er vel i forsvaret. Der har man egen publikasjon for å oppsummere alle forkortelsene. Husker ikke helt tittelen på publikasjonen. Ironisk nok pleier man også å forkorte titlene på publikasjonene i forsvaret. Så har man egen publikasjon hvor blant annet man finner ut hva forkortelsen til boken om forkortelser betyr. BZ sier jeg nå bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg