Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke alle, det er vel bare deg og ett par til 60% av kvinnfolka på forumet er gale... resten er bare gutter som later som de er jenter Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Selvsagt. Hvem kan vel ikke det? Jaja, du har ivertfall standarder når du voldtar, DET skal du ha. du går ikke akkurat etter stygge folk. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du satt og så inn vinduet da også? Men herregud Bundy get-a-life! Jepp, jeg så på. Har aldri sett en gutt gråte så mye. Yea, hold kjeften din, du veit ingenting om meg Jeg vet du tilbringer dagene utenfor vinduet til Kibs! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 60% av kvinnfolka på forumet er gale... resten er bare gutter som later som de er jenter Det er de som ikke har postet i RPP. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Selvsagt. Hvem kan vel ikke det? Jaja, du har ivertfall standarder når du voldtar, DET skal du ha. du går ikke akkurat etter stygge folk. No shit, sherlock. Ser du det, NgZ? @Espen: ønsker du virkelig å ha den uttalelsen stående? Du vet du risikerer halshugging eller det som verre er..? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, busted. Jeg elsker jo Bundy. Hysj, lat som ingen ting. Han er gal. :| I saw that. *me leter frem 9mm beretta som ligger i kjelleren og tar med slåsshanske* Nå skal du blø. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du er jo homofil, da. Not exactly. Men homo sapiens er jeg Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vet du tilbringer dagene utenfor vinduet til Kibs!Pfft. Ingen av dere vet hvordan huset hennes ser ut en gang. ^^ Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Selvsagt. Hvem kan vel ikke det? Jaja, du har ivertfall standarder når du voldtar, DET skal du ha. du går ikke akkurat etter stygge folk. No shit, sherlock. Ser du det, NgZ? @Espen: ønsker du virkelig å ha den uttalelsen stående? Du vet du risikerer halshugging eller det som verre er..? Han ser meg han Du går løs med kniven igjen? =/ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er de som ikke har postet i RPP. Hva antyder du...? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, busted. Jeg elsker jo Bundy. Hysj, lat som ingen ting. Han er gal. :| I saw that. *me leter frem 9mm beretta som ligger i kjelleren og tar med slåsshanske* Nå skal du blø. Hun bruker macheter og tar kroppsdeler. GOOD LUCK! Jeg vet du tilbringer dagene utenfor vinduet til Kibs!Pfft. Ingen av dere vet hvordan huset hennes ser ut en gang. ^^ Jeg ser det jo bare innenfra =/ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Han ser meg han Du går løs med kniven igjen? =/ Kniven(e) er god(e) å ha. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 No shit, sherlock.Ser du det, NgZ? Jup. Men det visste jeg jo fra før. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 60% av kvinnfolka på forumet er gale... resten er bare gutter som later som de er jenter Det er de som ikke har postet i RPP. du har forstått det @Espen: ønsker du virkelig å ha den uttalelsen stående? Du vet du risikerer halshugging eller det som verre er..? noen må få sannheten frem... koste hva det koste vil... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg ser det jo bare innenfra =/Fra fangekjelleren, ja. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Men moderatorfolk. Hva er deal'en med at det står jeg har 3 nye meldinger hver gang jeg logger meg inn. Hele tida. Tømte innboksen nå. Står det samme når jeg logger ut og inn.Ikke at det gjør noe altså men. Er ingenting der når jeg trykker meg inn i innboksen. Endret 9. januar 2008 av Ø.B. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg ser det jo bare innenfra =/Fra fangekjelleren, ja. Tihi, naughty girl! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hun bruker macheter og tar kroppsdeler. GOOD LUCK! Kibs tar bundy lett. Jeg vet du tilbringer dagene utenfor vinduet til Kibs!Pfft. Ingen av dere vet hvordan huset hennes ser ut en gang. ^^ Jeg ser det jo bare innenfra =/ Næmmen, dakar. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 No shit, sherlock.Ser du det, NgZ? Jup. Men det visste jeg jo fra før. noen må få sannheten frem... koste hva det koste vil... Selv en viss stolthet en gutt kan finne på å ha? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 noen må få sannheten frem... koste hva det koste vil... Selv en viss stolthet en gutt kan finne på å ha? Du skal bruke....machete...på stoltheten hans? AUCH! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg