Nie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Har noen forresten et forslag til en bra film? Cry Baby. ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Har noen forresten et forslag til en bra film? Le Scaphandre Et Le Papillon Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 jentefilm. Som om det ikke er deprimerende. Oo Litt, når jeg tenker meg om =/ . Burde jeg ha visst..slik som det gikk sist. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Har noen forresten et forslag til en bra film? Music and Lyrics. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Evt. Crash, som faktisk ER bra. Hot Fuzz The Bourne Ultimatum Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Litt, når jeg tenker meg om =/ . Burde jeg ha visst..slik som det gikk sist. Nå må du fortelle. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Greit, Nie ... Nå har du masa om den filmen i evigheter. Den KAN ikke være så bra som du påstår. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Har noen forresten et forslag til en bra film? Requiem for a dream. Eller, om du vil ha action- City of God. City of god er faenmeg fantastisk bra! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kibs : Vel. Det har seg slik at mamma alltid maser på meg om at jeg må se film med henne. Så lar jeg henne velge film, og selvfølgelig ble det en skikkelig romantisk komedie. Men etter en stund ble hun lei, og stakk. Så satt jeg der alene ><. Den filmen besto hovedsakelig av bare kjærlighet. Uff, det var stusselig. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Har noen forresten et forslag til en bra film? Requiem for a dream. Eller, om du vil ha action- City of God. City of god er faenmeg fantastisk bra! Begge de er elsk. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kibs : Vel. Det har seg slik at mamma alltid maser på meg om at jeg må se film med henne. Så lar jeg henne velge film, og selvfølgelig ble det en skikkelig romantisk komedie. Men etter en stund ble hun lei, og stakk. Så satt jeg der alene ><. Den filmen besto hovedsakelig av bare kjærlighet. Uff, det var stusselig. Au.. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 En jentefilm bør jo ihvertfall inneholde kjekke, nakne menn... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Lars: Lev deg inn i det, og sikle på både Johnny Depp og hun der kjerringa. ^^ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 En jentefilm bør jo ihvertfall inneholde kjekke, nakne menn... Sett filmen til L4r5? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Requiem for a dream. Eller, om du vil ha action- City of God. City of god er faenmeg fantastisk bra! Reqiuem for a dream så jeg for ikke så lenge siden. Men kanskje jeg skal sjekke ut COG Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 En jentefilm bør jo ihvertfall inneholde kjekke, nakne menn... Sett filmen til L4r5? Nei... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) ERRM, dette ble jo helt dårlig timing. *fjernet* Endret 8. februar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg går og legger meg før jeg gjør noe dumt. God natt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kibs : Vel. Det har seg slik at mamma alltid maser på meg om at jeg må se film med henne. Så lar jeg henne velge film, og selvfølgelig ble det en skikkelig romantisk komedie. Men etter en stund ble hun lei, og stakk. Så satt jeg der alene ><. Den filmen besto hovedsakelig av bare kjærlighet. Uff, det var stusselig. *fnis* Merkelig det der hvordan "eldre" mennesker som oftest tyr til den type film, iallefall det jeg har erfart...ikke at jeg har sett så fryktelig mye film med den generasjonen da men jeg ser i samlingen til gamlingen og damit så mye romantisk komedie-stuff det er der. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 b-real: Jaaa Oo. Jeg får aldri sett thrillere med henne. Hun syntes sånt er "skummelt og ukoselig" ><. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 En jentefilm bør jo ihvertfall inneholde kjekke, nakne menn... Sett filmen til L4r5? Nei... Den anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg