Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kibs : Vel. Det har seg slik at mamma alltid maser på meg om at jeg må se film med henne. Så lar jeg henne velge film, og selvfølgelig ble det en skikkelig romantisk komedie. Men etter en stund ble hun lei, og stakk. Så satt jeg der alene ><. Den filmen besto hovedsakelig av bare kjærlighet. Uff, det var stusselig.

Lenke til kommentar
Kibs : Vel. Det har seg slik at mamma alltid maser på meg om at jeg må se film med henne. Så lar jeg henne velge film, og selvfølgelig ble det en skikkelig romantisk komedie. Men etter en stund ble hun lei, og stakk. Så satt jeg der alene ><. Den filmen besto hovedsakelig av bare kjærlighet. Uff, det var stusselig.

Au.. :(

Lenke til kommentar

*fnis*

Merkelig det der hvordan "eldre" mennesker som oftest tyr til den type film, iallefall det jeg har erfart...ikke at jeg har sett så fryktelig mye film med den generasjonen da men jeg ser i samlingen til gamlingen og damit så mye romantisk komedie-stuff det er der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...