Kibs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Forslag til diskusjonsemne:Hva er best av eplejuice og motorsager? Motorsager, selv om de dreper litt vel fort. Eplejuice kan man derimot tvangsfore til folk til de sprekker. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg savner egentlig ex rumpe avataren min :< Den fikk deg til å virke som en ignorant tåpe. No offence, men du virker mye smartere med denne avataren. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 noen som har noe de vil diskutere ? Forslag til diskusjonsemne: Hva er best av eplejuice og motorsager? motorsager, garantert Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg savner egentlig ex rumpe avataren min :< Den fikk deg til å virke som en ignorant tåpe. No offence, men du virker mye smartere med denne avataren. Hehe, jeg skjønner. Mange mente at det var en idiotisk avatar. Men den lyste opp hverdagen litt. Men jeg liker også denne veldig godt <3. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jøss, synes du virkelig det er greit? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg vil jo bare ha deg. (Aller helst her hos meg nå.) Voldsomt så klissete du skulle bli, da. Jada, det er greit så lenge jeg får utøve diverse smertefulle ting på deg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Absolutt ikke. NgZ er bare en dust. Kom deg på fest. Det kan ha fin effekt på humøret. Det sa du ikke til meg. Sa jeg vel. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Sa jeg vel. Ja. Men kan vi ikke late soooom?! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg savner egentlig ex rumpe avataren min :< Den fikk deg til å virke som en ignorant tåpe. No offence, men du virker mye smartere med denne avataren. Hehe, jeg skjønner. Mange mente at det var en idiotisk avatar. Men den lyste opp hverdagen litt. Men jeg liker også denne veldig godt <3. Sett noe lignende som bakgrunn da. Da lyser det opp enda mer. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 TV-tid nå... God natt Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg savner egentlig ex rumpe avataren min :< Den fikk deg til å virke som en ignorant tåpe. No offence, men du virker mye smartere med denne avataren. Hehe, jeg skjønner. Mange mente at det var en idiotisk avatar. Men den lyste opp hverdagen litt. Men jeg liker også denne veldig godt <3. Sett noe lignende som bakgrunn da. Da lyser det opp enda mer. Sant så sant. Har den avataren jeg bruker nå som bakgrunn, siden den er så tøff og mørk. ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Jeg lurer på om jeg skal starte et parti jeg skal kalle Hjemesitterne. Leste nemlig en artikkel som hevdet at den største politiskegrupperingen var hjemmesitterne. Endret 8. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Nå har jeg hørt 31 av de 91 sangene på Black Sabbath marathonet mitt. Schjellin: Sant så sant. ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hva med å begrense quotingen litt, folkens? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Sa jeg vel. Ja. Men kan vi ikke late soooom?! Sånn her: ? Kom deg på fest. Det kan ha fin effekt på humøret. Det sa du ikke til meg. Hold kjeft, og lås deg inne på rommet ditt. Og slutt å klag på at kyskhetsbeltet er ubehagelig! Det skal ikke være behagelig. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg lurer på om jeg skal starte et parti jeg skal kalle Hjemesitterne. Leste nemlig en artikkel som hevdet at den største politiskegrupperingen var hjemmesitterne. You do that. Du kommenterte ikke svaret mitt, forresten. *fornærmet* Hold kjeft, og lås deg inne på rommet ditt. Og slutt å klag på at kyskhetsbeltet er ubehagelig! Det skal ikke være behagelig. :!: Noe sånt, ja. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 NEEEEEEEEEEEEEI Headsettet mitt! Dingler etter ledningen nå og jeg har ikke mer teip. Buuhuu, rest in peace Koss PRO3AAA... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Neida, dette er business as usual. Good to know '' Etter samtilige stjålne jägershots ble jeg helt ut av det blå bedt me ut på fest ikveld, skal jeg si ja? Btw skal ut både imorgen og søndagen,og var på 3-dargers sist helg PS: Hvorfor i Helsinki vokser ikker penger på trær? I hagen min! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Du kommenterte ikke svaret mitt, forresten. *fornærmet* Det er fordi jeg var enig. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 NEEEEEEEEEEEEEI Headsettet mitt! Dingler etter ledningen nå og jeg har ikke mer teip. Buuhuu, rest in peace Koss PRO3AAA... .. bare til du har mer teip. Det er fordi jeg var enig. Da kunne du jo i det minste si det. Gutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg