Batnobbit Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 I aint no home-wrecker BatN: håper det ender bra likevell med deg og damen Jeu, Takk får det Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Du skulle tatt meg med. Helgen hadde fort blitt bra livlig da. Hadde du latt alt som kunne skadd noen ligge hjemme? Inkludert hendene dine? Føttene dine? Osv? x) Om ikke er det ikke trygt, og du vet det. x) Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Det kan du tro. Hei der, danielzu. "Hei alle søte kolleger, hvorav 99% er pene og i passende alder, kose?". Endret 8. februar 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kibs, only on da intardnetz. Dani, sukkerpupp? o_O Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Du skulle tatt meg med. Helgen hadde fort blitt bra livlig da. Hadde du latt alt som kunne skadd noen ligge hjemme? Inkludert hendene dine? Føttene dine? Osv? x) Om ikke er det ikke trygt, og du vet det. x) Jeg hadde aldri skadet dem. Ikke FYSISK i hvert fall. Jeg bryr meg ikke nok om dem til å skade dem (du vet hva jeg mener ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Titten (jeez,get the lingo will ya?) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 "Hei alle søte kolleger, hvorav 99% er pene og i passende alder, kose?". .. Prøv deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kibs, håper jeg ikke har startet en krangel her nå :O Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg hadde aldri skadet dem. Ikke FYSISK i hvert fall. Jeg bryr meg ikke nok om dem til å skade dem (du vet hva jeg mener ) Hm. Det vi sier, så burde du latt munnen ligge igjen hjemme oogså. Når det kommer til hva jeg tror at du tenker at jeg tenker, så hadde de hatt godt av det. x) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hei, ikke prøv å få igang hjernen min. Jeg liker å ha den avskrudd på fredagskvelder. Men det blir kos. Jeg liker Titten. Møter ham alt for sjelden Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 noen som har noe de vil diskutere ? Underpants har bedt meg om å lage debatt her. herman sier: lag litt debatt i FK Adrian... sier: skal jeg ? herman sier: ja det er kjeisamt der nå Adrian... sier: hmm såå ... er det noe liv her i kveld eller ? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kanskje jeg skulle dratt på den festen i kveld, men jeg er jo småsyk... Får ta det en annen gang...Kom deg på fest. Det kan ha fin effekt på humøret. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kibs, håper jeg ikke har startet en krangel her nå :O Absolutt ikke. NgZ er bare en dust. Kom deg på fest. Det kan ha fin effekt på humøret. Det sa du ikke til meg. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Hei, ikke prøv å få igang hjernen min.Jeg liker å ha den avskrudd på fredagskvelder. Samma her. Fredagen er liksom den eneste dagen i uken, da jeg ikke gjør noe som helst skolerelatert. Men allerede i morgen må jeg sette i gang. 7 dager til fere Edit: Tar fest ved neste anledning. Men er redd for å si noe jeg ikke bør under alkoholens virkning... Får ordne opp i huet mitt først... Endret 8. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg savner egentlig ex rumpe avataren min :< Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Har det vært liv ikveld har jeg ikke sittet på Toshiba`n Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 noen som har noe de vil diskutere ? Forslag til diskusjonsemne: Hva er best av eplejuice og motorsager? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Nie: Du vet. Jeg hadde klart å holde meg saklig like lenge (eller lengre) enn dem. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) American Gangster nå. Stund siden sist jeg så Denzelgutten som noe annet enn goody-two-shoes... :> EDILITH: Sydtyrol-eplejuice eller hardanger-eplejuice > ALL ANNEN JUICE. Endret 8. februar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 .. Prøv deg. Jøss, synes du virkelig det er greit? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg vil jo bare ha deg. (Aller helst her hos meg nå.) Kibs, håper jeg ikke har startet en krangel her nå :O Neida, dette er business as usual. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg